MS Windows
briani 27239
Computeren kan ikke finde Bluetooth??
Fra : pervaerum.mikkelsen@~

Dato : 23-08-06 19:43

Min computer kan ikke finde min Bluetooth tingest, som er monteret i en
USB-port!! Selv
om jeg genstarter maskinen med Bluetoothén monteret, finder den ikke
"ny hardware".

m.v.h
Prikke

Fra : Knud S.

Dato : 23-08-06 21:46

<pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse news:1156358594.094184.322380@75g2000cwc.googlegroups.com...
Min computer kan ikke finde min Bluetooth tingest, som er monteret i en
USB-port!! Selv
om jeg genstarter maskinen med Bluetoothén monteret, finder den ikke
"ny hardware".

Virker den i en anden maskine ? Hvilket styresystem bruger du ?
Virker andre USB enheder i din maskine ?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-08-06 10:52

pervaerum.mikkelsen@gmail.com wrote:
> Min computer kan ikke finde min Bluetooth tingest, som er monteret i en
> USB-port!! Selv
> om jeg genstarter maskinen med Bluetoothén monteret, finder den ikke
> "ny hardware".

Foruden de ting Knud S har skrevet.
Er det dialogboksen der ikke dukker op eller er der heller ikke noget i
Enhedshåndtering?
Har du installeret softwaren?
Har du læst den manual der fulgte med din USB dongle?
Som regel skal softwaren installeres først og USB donglen først sættes i
når installatinonsprogrammet beder om det.