Sådan er katte
Fra : Jørgen Madsen

Dato : 19-06-01 21:23

Denne er fundet i dk.snak.vittigheder:

En hund tænker: -De mennesker, jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver
mig mad, kærlighed og et sted at bo. De må være guder.

En kat tænker: -De mennesker, jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver
mig mad, kærlighed og et sted at bo. Jeg må være gud.

Mvh. Jørgen

Fra : Kis & Paul

Dato : 20-06-01 00:41

Jørgen skrev:
> mig mad, kærlighed og et sted at bo. De må være guder.
>
> En kat tænker: -De mennesker, jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver
> mig mad, kærlighed og et sted at bo. Jeg må være gud.

Som hund, kat ( og alt muligt andet) mor:

Så rigtigt, så rigtigt.
Tak for smilet :)

Kirsten

Fra : Helle.K

Dato : 20-06-01 21:24

Her hos os formulerer vi det lidt anderledes...

Hunde har ejere... Katte har tjenere

Hilsen Helle.K

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-06-01 16:57

Ja ingen tvivl om at mennesker bare er kattens tjenere..;))

Derfor er jeg også kattesamlever og ikke katteejer

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa