"Dark Matter" spottet
Fra : Voluntary Victim of ~

Dato : 22-08-06 22:29

Det er én af de mere usædvanlige dage inden for videnskaben, man har fundet
et direkte empirisk bevis for "mørkt stof":
http://chandra.harvard.edu/photo/2006/1e0657/media/paper.pdf

eller til en lidt kortere og lettere fordøjelig udgave:
http://arstechnica.com/journals/science.ars/2006/8/21/5058

Fra : Steen

Dato : 23-08-06 09:55

Voluntary Victim of Welfare wrote:

> Det er én af de mere usædvanlige dage inden for videnskaben, man har
> fundet et direkte empirisk bevis for "mørkt stof":

Nåeh, "fundet", altså "opdaget". Jeg troede, at nogen havde hånet noget
mørkt stof

/steen

FUT: dk.kultur.sprog

Fra : Ivar

Dato : 23-08-06 21:02

Steen skrev:

> Nåeh, "fundet", altså "opdaget". Jeg troede, at nogen havde hånet noget mørkt
> stof

> /steen

> FUT: dk.kultur.sprog

Ja, ja, det er den eneste gruppe på usenet, hvor manglende fatteevne er
en dyd. Der kan du smutte over og forsætte med at lade som om, at du
ikke fatter betydningen af at spotte.

I denne gruppe er der plads til alle lige fra den unge skoleelev, der
ønsker at få forklaret forskellen på lige og ulige tal, til professoren
der har gået så mange år på universitetet, at han ikke kan skifte
viskerbladene på en Opel Kadett. De skal blot være oprigtige. Trolling
er ikke velset.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Max

Dato : 23-08-06 21:28

Hej Steen

> Nåeh, "fundet", altså "opdaget". Jeg troede, at nogen havde hånet
> noget mørkt stof

Så, så, ikke spotte, brug lidt mere tid med retskrivningsordbogen
og lidt mindre på usenet.

Mvh Max

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 25-08-06 18:16

Voluntary Victim of Welfare skrev:
> [...]
> http://chandra.harvard.edu/photo/2006/1e0657/media/paper.pdf
>
> eller til en lidt kortere og lettere fordøjelig udgave:

Tak for linkene, især det første.

Jeg har også lige et par stykker:

http://cosmicvariance.com/2006/08/21/dark-matter-exists/

http://www.tycho.dk/article/articleview/3900/1/292/

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

-- To hell with religious rhetoric in politics! --