Hvilken sang?
Fra : Erika Larsen

Dato : 22-08-06 19:22

Hej
Er der nogen der kan identificere en sang for mig?
Det er kort klip optaget med mobil fra tv,
så lydkvaliteten er meget dårlig. Den ligger her:
http://www.filefactory.com/file/08f9d3/

Jeg har googlet det af teksten jeg kan få fat i
uden resultat.

Tak

Erika

It has removed 731 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-06 21:12

"Erika Larsen" <erikacr40@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der kan identificere en sang for mig?
> Det er kort klip optaget med mobil fra tv,
> så lydkvaliteten er meget dårlig. Den ligger her:
> http://www.filefactory.com/file/08f9d3/

Hvordan hører man den?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Erika Larsen

Dato : 23-08-06 15:40

Trekroner wrote:

> Hvordan hører man den?

Tryk på linket, så kommer der en side med med nogle ads,
ca. halvt nede står der 'Here are your downloading options'.
Klik 'Download for free...' På næste side, også halvt nede, klikker man
så på 'Click here to begin your download'.
Sådan virker det i hvert fald hos mig.

It has removed 732 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Eivind

Dato : 23-08-06 17:37

> [...]
>Klik 'Download for free...' På næste side, også halvt nede, klikker man
>så på 'Click here to begin your download'.

Det er meget svært at høre hvad han synger.. kan du skrive de ord du
selv kan høre?

Fra : Erika Larsen

Dato : 23-08-06 18:02

Eivind wrote:

> Det er meget svært at høre hvad han synger.. kan du skrive de ord du
> selv kan høre?

That's the girl (?)
??? see you smile
That's the girl (?)
But I don't ever see you
Noget med 'the girl I love'
I walk alone
walking alone (?)

Men jeg er absolut ikke sikker på at det er rigtigt.
Sangen blev spillet i Heartbeat / Små og store synder.

Fra : Eivind

Dato : 23-08-06 19:38

>That's the girl (?)
>??? see you smile
>That's the girl (?)
>But I don't ever see you
>Noget med 'the girl I love'
>I walk alone
>walking alone (?)
>
>Men jeg er absolut ikke sikker på at det er rigtigt.
>Sangen blev spillet i Heartbeat / Små og store synder.

Det er umuligt at finde noget ud fra teksten.. så enten skal nogen
kende melodien eller også kan du finde ud af hvilket episode nr det
var (tv2 charlie?) og så kontakte dem som har produceret serien:
http://www.itvregions.com/Yorkshire/Contact/