MS Windows
briani 27239
Min pc genstarter, når jeg bruger ftp
Fra : Peter Christiansen

Dato : 19-08-06 15:17

Hej med jer
Har et spøjst problem.

Jeg skal til at lave en ny hjemmeside og er ved at slette den gamle fra
serveren. Jeg bruger ftp programmet smart-ftp, men har også prøvet et par
andre.
Hvis jeg sætter den til at delete flere mapper, hvilket går utrolig stærkt,
går pc'en i sort og genstarter. Jeg har prøvet dette op til flere gange og
aner ikke hvordan jeg løser problemet.
Mit system er som følger, kort beskrevet

ASUS A8N5X - Mainboard
Seagate NL35 Series ST3250824NS - Harddisk - 250 GB¨
Kingston ValueRAM - Hukommelse - 2 GB ( 2 x 1 GB ) - DIMM 184-PIN - DDR -
400 MHz / PC3200 - CL3 - 2.6 V - ikke bufferet
AMD Athlon 64 processor 3700+

Hilsen
Peter

Fra : Lyrik

Dato : 19-08-06 18:23

"Peter Christiansen" <mcfly2go@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal til at lave en ny hjemmeside og er ved at slette den gamle fra
> serveren. Jeg bruger ftp programmet smart-ftp, men har også prøvet et par
++++++++
Så drop dog det ftp-crap!
Der er indbygget ftp i XP-prof.
Du bruger bare "Netværksteder" på skrivebordet, så kan du tilgå dit site.

Hilsen
Jens