MS Windows
briani 27239
Spørgsmål ved. kartotek prg..
Fra : Henrik

Dato : 17-08-06 15:38

Hejsa.

Jeg er på jagt efter et program hvor i jeg kan nedskrive
mine film , spil , musik osv.
Altså ikke noget der specifik myntet på dvd film alene , sådan
som det er med f.eks ( dvd-profiler )

Det må meget gerne være et lille overskueligt prg.
hvorfra man evt. også kan printe en liste ud..

Mvh. Henrik.........

Fra : Max

Dato : 17-08-06 15:51

Hej Henrik

> Det må meget gerne være et lille overskueligt prg.
> hvorfra man evt. også kan printe en liste ud..

Jeg bruger et par programmer fra dem her og er glad for dem.

http://www.collectorz.com/movie/

Mvh Max

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 17-08-06 16:23

On 17 Aug 2006 07:38:29 -0700, "Henrik" <www.hsp@gmail.com> wrote:

> [...]
>som det er med f.eks ( dvd-profiler )
>
>Det må meget gerne være et lille overskueligt prg.
>hvorfra man evt. også kan printe en liste ud..

Måske kan Stone's Moviemanager bruges, selv om det primært er beregnet til
at holde rede på éns film-samling.

http://www.stoneware.dk/moviemanager/default.htm
--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Henrik

Dato : 17-08-06 21:11

Max wrote:
> Hej Henrik

> Jeg bruger et par programmer fra dem her og er glad for dem.
>
> http://www.collectorz.com/movie/
>
> Mvh Max

Hej Max.

Tak for linket - jeg kendte det iøvrigt godt , men på sin
vis et godt alternativ til det der "allround" program jeg
søger !
Er man ude efter et program til sine dvd film , så er
( Movie collector ) ikke spor dårligt , men siden hen blev
det til ( dvd-profiler ) - købe versionen skuffede , så får du lyst
til programmet selv , så vil du få den samme gavn af det i den
ulovlige version !

Mvh. Henrik.......

Fra : Henrik

Dato : 17-08-06 21:21

Gert Søgaard Jensen wrote:

> Måske kan Stone's Moviemanager bruges, selv om det primært er beregnet til
> [...]

Hej Gert.

Over for Max , nævner jeg bla. ( Movie collector )
som værende et af de programmer jeg har benyttet mig af
i forbindelse med det at holde rede på dvd filmene.
Office pakken kunne sikkert være en god ide , men det er
måske som at skyde gråspurve med kanoner , med det jeg
skal skrive ned !! 8)
Der bør næsten være et mindre alternativ , hvor man selv sætter
sagerne op mht. titel , genre , år - og ikke mindst hvilket
medie der er tale om ( film , spil , musik ) o.lign.

Mvh. Henrik....

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-08-06 21:32

Henrik skrev:

>Office pakken kunne sikkert være en god ide ,

Jeg ville faktisk have foreslået Base fra
http://da.openoffice.org/index.html (men det overser du bare nu )

>Der bør næsten være et mindre alternativ ,

HappyCollection
http://alainlecomte.free.fr/Download.htm#HappyCollection

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Henrik

Dato : 17-08-06 21:54

Ivan V. Klattrup wrote:

> Jeg ville faktisk have foreslået Base fra
> [...]

Hej Ivan.

Openoffice har lige være installeret !
Det var lige en tand for tricky for mig at greje , så jeg
smed det ud af pc'en igen ! 8)
( Happy collector ) skal helt klart kikkes på i morgen &
rigtig mange tak for det det link !
Der er helt sikkert noget andet via. det som kan bruges !
Små programmer skal man ikke nødvendigvis lade sig nare af.

Mvh. Henrik........

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 19-08-06 15:14

"Henrik" <www.hsp@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvorfor så ikke bare bruge DVD Profiler som her:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/muggi

Fra : Henrik

Dato : 20-08-06 15:11

Kurt Mogensen wrote:
> [...]
> som det er med f.eks ( dvd-profiler )
>
> Hvorfor så ikke bare bruge DVD Profiler som her:

Hej Kurt.

Jeg bruger allerede ( Dvd-profiler ) - dog mest myntet på dvd film !
Efterlyser et program , der var mere "global" hvor jeg også
kunne lagre spil , musik titler m.m...
ellers smart nok som du fremlægger din film samling !!
Pt. har jeg kun min film på pc'en her.
Et andet alternativ kunne være at benytte -
http://www.dvd-venner.dk/ - her kan du også lagre dine film
hvis du registrere dig først.....

Mvh. Henrik........