MS Windows
briani 27239
? hvordan er det lige
Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 17-08-06 14:14

? hvordan er det lige ?
Man opdaterer Windows HOME til Windows PRO
med en original Windows PRO programpakke
Min pc har kun HOME da den blev leveret.
Lars

Fra : hcma

Dato : 17-08-06 14:41

<complexFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
>? hvordan er det lige ?
> Man opdaterer Windows HOME til Windows PRO
> med en original Windows PRO programpakke
> Min pc har kun HOME da den blev leveret.
> Lars

så smider du bare Pro i drevet og booter op fra det, og følger vejledningen
vh
hcma

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-08-06 15:42

complexFJERNES@pc.dk skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> ? hvordan er det lige ?
> Man opdaterer Windows HOME til Windows PRO
> med en original Windows PRO programpakke
> Min pc har kun HOME da den blev leveret.
> Lars

Home til Pro er en opgradering - så det burde du kunne ved bare
at smide din CD i og følge vejledningen.

Men hvorfor ? - Hvad har du der kræver en Pro ?

En home dækker 99% af alle privates behov - og selve Windows er
den samme - med en lille smule ekstra i Pro omkring domæner og
andet net-relateret.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-08-06 22:13

Jan Vestergaard wrote:

> Men hvorfor ? - Hvad har du der kræver en Pro ?
>
> En home dækker 99% af alle privates behov -
Ikke sandt. Hvis man skal til at rode med rettigheder
for forskellige bruger er det nødvendigt med pro.

Ms. burde have døbt dem enkelt bruger (home) og
flere buruger (pro)

mvh
Henning

Fra : jda

Dato : 18-08-06 13:25

Thu, 17 Aug 2006 15:13:54 +0200 hamrede complexFJERNES@pc.dk i tastaturet
og der stod i dk.edb.system.ms-windows:

> ? hvordan er det lige ?
> Man opdaterer Windows HOME til Windows PRO
> med en original Windows PRO programpakke
> Min pc har kun HOME da den blev leveret.
> Lars

Køber en XP pro i en OEM version. Jeg vil helt klart anbefale at lave en
ren installation frem for at opgradere.
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-08-06 18:56

jda skrev:

>Køber en XP pro i en OEM version. Jeg vil helt klart anbefale at lave en
>ren installation frem for at opgradere.

En opgraderingsversion kan sagtens installeres som en hel ren
installation.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : jda

Dato : 18-08-06 22:44

Fri, 18 Aug 2006 19:55:36 +0200 hamrede Kerim Ellentoft i tastaturet og der
stod i dk.edb.system.ms-windows:

> En opgraderingsversion kan sagtens installeres som en hel ren
> installation.

Yeps. Det var måden at installere på jeg hentydede til.

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 19-08-06 15:11

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> jda skrev:
> En opgraderingsversion kan sagtens installeres som en hel ren
> installation.
Her kan du bare få en licens-konflikt.
/Kurt