MS Windows
briani 27239
Internet Explorer SP1 og W2K efter opdater~
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 15-08-06 18:01

Der kommer en melding fra styresystemet om at IE6 lukkes og der kan sendes
en besked til MS om fejlen. Det sker på to maskiner med W2K Pro Workstation
og med de samme online sider (Politiken og New York Times). Der skulle være
en Hotfix, men jeg kan ikke finde noget om denne på MS danske sider.

En "workaround" (KB923762) skulle være at fjerne hakket i Brug HTTP 1.1
under Avanceret i Indstillinger. Det virker tilsyneladende.

Er der andre der har oplevet lignende?

Fra : Blob

Dato : 15-08-06 23:08

Axel Hammerschmidt wrote:
> [...]
>
> En "workaround" (KB923762) skulle være at fjerne hakket i Brug HTTP
> 1.1 under Avanceret i Indstillinger. Det virker tilsyneladende.

Ja, jeg har rodet rundt med samme problem. Tak for tippet, nu virker det
igen!!