MS Windows
briani 27239
Verificere email i MSN
Fra : PP

Dato : 15-08-06 07:12

Jeg får tit at vide af MSN at minm email ikke er verificeret og at jeg skal
klikke på et link.

Så kommer jeg til en hovedside hvor jeg ikke rigtigt kan gøre andet end at
logge på eller oprette en ny konto.

Så logger jeg på og leder febrilsk efter et sted at verificere, men det er
der bare ikke.

Hvad skal man så gøre???

PP

Fra : Nicolai

Dato : 15-08-06 08:52

"PP" <pp@pp.pp> skrev i en meddelelse
> [...]
> logge på eller oprette en ny konto.
>
> Så logger jeg på og leder febrilsk efter et sted at verificere, men det er

Kan ikke rigtig huske, men den email adresse du bruger, får du ikke en email
der, hvor du skal trykke på et link som så verificerer adressen?

Svjh består verificeringen i, at du skal svare på den mail du får, for at
verificere at det ikke er en falsk mail adresse du har opgivet. Måske du har
slettet denne mail? Men prøv lige at tjek efter.

> PP

Nicolai

Fra : PP

Dato : 15-08-06 09:11

> Kan ikke rigtig huske, men den email adresse du bruger, får du ikke en
email
> der, hvor du skal trykke på et link som så verificerer adressen?

Jeg har nu trykket på linket i den men det sendte mig også bare til samme
hovedside.

Men der er jo heller intet sted derinde som tilbyder genudsendelse af
mailen...

PP