MS Windows
briani 27239
deaktiver den bootskærm der er ved opstart~
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 13-08-06 07:43

Hej.

Kan man ikke springe over at få vist en sorte skærm når pc'en
booter? Det er der hvor der står hvilke enheder der er samt ram mm.

Chr.

Fra : Ricko.

Dato : 13-08-06 07:48

"Christian Møller Nielsen" <cmnielsen05@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej.

Kan man ikke springe over at få vist en sorte skærm når pc'en
booter? Det er der hvor der står hvilke enheder der er samt ram mm.

Chr.
Kan kun sige at den ene pc her i hjemmet gør det som du ønsker, men kan ikke
svare på hvorfor eller hvordan , så det må kunne lade sig gøre på en eller
anden måde, et eller andet i bios??

Fra : Johnn Nekman

Dato : 13-08-06 08:06

On 12 Aug 2006 23:42:57 -0700, "Christian Møller Nielsen"
<cmnielsen05@gmail.com> wrote:

>Kan man ikke springe over at få vist en sorte skærm når pc'en
>booter? Det er der hvor der står hvilke enheder der er samt ram mm.
Kommer helt an på din computers BIOS. Mange nyerere bios har en
indstilling der hedder Quick, Quiet Boot eller noget tredie. Så prøv
at checke de forskellige options som din bios har.
--
Mvh Johnn

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 13-08-06 11:55

Johnn Nekman skrev:

> Kommer helt an på din computers BIOS. Mange nyerere bios har en
> indstilling der hedder Quick, Quiet Boot eller noget tredie. Så prøv
> at checke de forskellige options som din bios har.

Jeg prøver at se i bios. Jeg mente nok det var der, men vidste ikke
hvad jeg skulle se efter. Tak for hjælpen.

Chr.

Fra : JE

Dato : 13-08-06 14:36

Johnn Nekman skrev:

> [...]

Jeg prøver at se i bios. Jeg mente nok det var der, men vidste ikke
hvad jeg skulle se efter. Tak for hjælpen.

Nye bundkort har et boot-logo som du kan slå til eller fra hvis du
vil se på noget andet.