MS Windows
briani 27239
Glemt password til XP !!!
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-08-06 20:57

Hej,

Jeg kan ikke logge på min XP da jeg har glemt mit password !!

Findes der et freeware utility som kan nulstille det for mig? Mener helt
bestemt at have hørt om en Linux bootdisk som kan hjælp mig.

HJÆLP !! Gerne med link, TAK TAK TAK

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-08-06 21:02

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote:

> [...]
>
>Findes der et freeware utility som kan nulstille det for mig? Mener helt
>bestemt at have hørt om en Linux bootdisk som kan hjælp mig.

Du kan finde en hel del værktøjer her:

http://www.password-crackers.com/en/category_125/

Alternativt kan du bruge den Offline NT Password & Registry Editor der
ligger på UltimateBootCd'en. Den CD bør du iøvrigt altid have i
baglommen

http://www.ultimatebootcd.com/

<mlr>