MS Windows
briani 27239
XP MCE og gammel computer
Fra : Henrik Nielsen \(sle~

Dato : 06-08-06 15:52

Hej gruppe

Har nogen prøvet at kære MCE på en pc, der ikke svarer til minimumskravene?
Jeg vil ikke ud og opgradere min gamle kasse, en 850mhz Duron med Hauppauge
150MCE
tv-kort i, men jeg kunne godt finde på at investere i XP MCE hvis det kan
køre.
Mit tvkort har jo hardware encoding, så jeg tænkte jo lige...

Erfaringer, anyone?

mvh. Henrik

PS. Jeg har efterhånden prøvet alt hvad der er af gratis mediacenter
software, og det stinker...

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 06-08-06 22:20

"Henrik Nielsen (slet SPAM)" <prozac@SPAMmachinery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre.
> Mit tvkort har jo hardware encoding, så jeg tænkte jo lige...

Du får nok bedre hjælp i dk.teknik.htpc. Ud fra den lille smule jeg har læst
om htpc, er det vist mere mængden af RAM der er gældende, fremfor en hurtig
processor. Jeg er dog ikke helt sikker.

Flemming Nielsen