MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Bilma Mediacenter XP
Fra : Knagsted

Dato : 06-08-06 12:40

Bilka har en Pachard Bell med Athlon 64X2, som jeg kunne lade mig friste af,
men der følger ikke XP Home med, derimod Medacenter.

Jeg får aldrig brug for Mediacenter-egenskaberne - men kan systemet bruges
som WinXP?

Æh, Bilka har søndagsåbent idag. nej, det er sku'tte nogen reklame.
*S*

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-08-06 13:10

Knagsted wrote:
> Jeg får aldrig brug for Mediacenter-egenskaberne - men kan
> systemet bruges som WinXP?

Ja.

En Pro er en udvidet Home med lidt ekstra omkring netværk,
domæner og lign.

En MCE er en Pro med lidt ekstra omkring multimedier (men mangler
vist noget omkring domæner)

Så alt i alt, så burde det sagtens kunn opfylde dine behov.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Knagsted

Dato : 06-08-06 13:33

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> [...]
> noget omkring domæner)
>
> Så alt i alt, så burde det sagtens kunn opfylde dine behov.

Mange tak fo svaret.
*S*