Skærme
Fijala 3554
G400?!
Fra : Bruun

Dato : 19-06-01 20:27

Hej i gruppen,

Jeg er blevet tilbudt en 19" Sony G400, ca. et år gammel. Skulle efter
sigende ikke fejle noget. Selvfølgelig tjekker jeg den før jeg køber. Men
jeg ville gerne vide om der er noget som jeg skal være særlig opmærksom
på/teste.

Jeg skal give omkring 2500,- for den, så jeg synes det er et ok køb.

Hvad mener I?!

Jeg havde selv først tænkt på en Samsung 900NF før jeg fik tilbudet. så hvis
det med Sony'en ikke holder, så har jeg tænkt mig at vælge denne. Nogle
indvindinger =)

Mvh Kim Bruun

Fra : Lasse

Dato : 20-06-01 08:11

"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på/teste.
>
> Jeg skal give omkring 2500,- for den, så jeg synes det er et ok køb.

Hvis du kun skal give 2500 for den kan jeg kun sige KØB DEN !! Ellers vil
jeg da gerne købe den..
Har selv en G400 og er ovenud tilfreds med den!

Mvh
Lasse

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 20-06-01 10:35

> Jeg skal give omkring 2500,- for den, så jeg synes det er et ok køb.

Det er da overordentligt billigt. Til den pris vil jeg godt kunne leve med
de fejl min(e) G400 har haft (se mine tidligere posts).
Ellers check geometrien i siderne, top og bund, samt at der ikke er
misfarvninger ved helt hvid skærm. Check også at teksten er tydelig i
siderne og på midten...

Men køb den, det er en glimrende skærm hvis den er uden fejl.

- Kristian