Billig telefon?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 19-06-01 20:06

Hej,

Er det noget med at Sonofon kører en kampagne, hvor man kan købe billige
telefoner, uden at oprette et nyt abbonnement, hvis man har et Sonofon-abb.
i forvejen. Jeg kan ikke hit u' a' og finde det på www.sonofon.dk

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 19-06-01 20:28

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> skrev
> Er det noget med at Sonofon kører en kampagne, hvor man kan
> købe billige telefoner, uden at oprette et nyt abbonnement, hvis
> man har et Sonofon-abb. i forvejen.

Hvis du har været kunde hos Sonofon i mindst et 1/2 år og har modtaget
et brev vedr. kampagnen, kan du købe en mobiltelefon til samme pris
som nye abonnenter, du beholde dit mobilnummer og skal blot forlænge
dit abonnement med 6 måneder.

Hvis du ikke har modtaget et brev vedr. kampagnen, er du nød til at
ringe til kundeservice, og spørge hvorfor du ikke har modtaget det
omtalte brev (brevet indeholder en kupon, som du skal bruge når du
køber den nye telefon).

Vh Mark

Vh Mark

Fra : Morten Juel

Dato : 19-06-01 21:20

Hvorfor helvede laver TDC ikke noget i den stil !

Mvh
Morten

Fra : Leif & Susanne

Dato : 19-06-01 22:47

Det gør TDC da også, jeg hørte lige forleden i en Telekæde Butik at en TDC
kunde blev opfordret til at købe en ny mobiltlf. ved at få tilsendt
"købsbevis" og selvfølgelig 6 md. bindende abonnement,
Altså ny mobiltlf. til "tilbudspriser".

Vh. Leif

Morten Juel skrev

Fra : Nick Christensen

Dato : 19-06-01 23:54

Købsbevis er ikke nødvendigt.

Kampagnen hedder "Gl. Nr. -> Ny Tlf." og den har kørt siden maj. Kører juni
med.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : JK

Dato : 20-06-01 16:08

TDC tager 350 kr. for at beholde sit nuværende nummer.

JK

Fra : Brian Kjær

Dato : 20-06-01 17:29

ikke i øjeblikket, som nick skrev er der kampagne i denne måned = ingen
gebyr!

/Brian