MS Windows
briani 27239
Problem med Microsoft Update
Fra : Peter Jensen

Dato : 31-07-06 18:00

Når jeg vælger Microsoft Update eller Windows Update på min bærbare Pc (IBM
T42 WinXPpro SP2) så starter søgningen, men går i stå med denne fejl:

"Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise den side, som du forsøger
at få vist."

Jeg har sammenlignet sikkerhedsindstillingerne i browseren med min
stationære Pc som ikke har nogle problemer med Microsoft Update. Tidligere
på måneden kørte jeg Microsoft Update på den bærbare Pc via et telefonmodem
(var i sommerhus), men anullerede da det viste sig der var 8 Mb der skulle
hentes og siden har jeg ikke kunnet opdatere. Pc'en er villig nok til at
fortælle mig at der er opdateringer til den.

Hvad gør man?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Henning

Dato : 31-07-06 18:55

On Mon, 31 Jul 2006 18:59:51 +0200, "Peter Jensen" <fup@snyd.dk>
wrote:

> [...]
>hentes og siden har jeg ikke kunnet opdatere. Pc'en er villig nok til at
>fortælle mig at der er opdateringer til den.

Vælg Brugerdefineret i stedet for Hurtig når du er på Microsoft
Update-siden.

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-07-06 20:37

> Vælg Brugerdefineret i stedet for Hurtig når du er på Microsoft
> Update-siden.

Det kan jeg heller ikke. Der søges efter de seneste opdateringer og så
kommer samme fejlmeddelelse.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : John

Dato : 31-07-06 20:54

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i stå med denne fejl:
>
> "Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise den side, som

Kast evt et blik på denne side:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;818018

Mvh John

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-08-06 16:06

Jeg omdøbte Softwaredistribution mappen så der dannedes en ny og nu kan jeg
opdatere igen. Tak for alle rådene.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen