MS Windows
briani 27239
Skifte email i MSN
Fra : PP

Dato : 30-07-06 15:38

Hej

Jeg skal have skiftet min email ud i Messenger.
Jeg har oprettet og registreret en ny konto, og ifølge [1] skulle man i MSN
kunne eksportere sine kontakter.
Jeg har W Live Messenger og der kan jeg SLET ikke finde det sted!

Hvad gør man så??

PP

[1]
http://xphelpandsupport.mvps.org/how_do_i_use_windowsmsn_messeng.htm

Fra : Johnn Nekman

Dato : 30-07-06 15:39

On Sun, 30 Jul 2006 16:37:55 +0200, "PP" <pp@pp.pp> wrote:

>Hvad gør man så??
Menuen Kontaktpersoner -> Gem kontaktpersoner
Johnn

Fra : PP

Dato : 30-07-06 15:49

"Johnn Nekman" <johnn_1106@notmail.com> wrote in message

> Menuen Kontaktpersoner -> Gem kontaktpersoner

Jamen jeg kan slet ikke finde den menu.
Der er ingen menuer i Live Messenger. Kun symboler og indstillinger og ingen
af dem minder om det du skriver eller artiklen gør.

PP

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-07-06 16:10

"PP" <pp@pp.pp> wrote in message

> Jamen jeg kan slet ikke finde den menu.
> Der er ingen menuer i Live Messenger. Kun symboler og indstillinger og
> ingen
> af dem minder om det du skriver eller artiklen gør.

Ja jeg har endnu heller ikke fundet ud af hvordan man tilføjer og leder
efter kontakt personer.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 30-07-06 23:21

"PP" <pp@pp.pp> skrev i en meddelelse

> [...]
> ingen
> af dem minder om det du skriver eller artiklen gør.

Maksimer Messenger, så kommer menulinien frem - eller klik på den venstre
pil i den øverste bjælke.

Flemming Nielsen