MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad hedder "Rejsetaske" på engelsk?
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 18:26

Filsynkroniseringsværktøjet i Windows... hvad hedder det i den engelske
udgave?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : HAM SELV

Dato : 29-07-06 18:55

travel bag

Med venlig hilsen
Per og Susanne Sørensen
Mail : djubi@djubi.dk

\\\\////
<(o)(o)>
!-----ooo--(oo)--ooo-----!

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse
> Filsynkroniseringsværktøjet i Windows... hvad hedder det i den engelske
> udgave?
> --
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 29-07-06 19:25

HAM SELV skriblede:
> travel bag

Du er da vist ude i gætterier.

Lars Fragstrup
Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg
vil gerne beskyttes imod dem der bruger den
til at spamme nyhedsgrupperne med.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 30-07-06 16:09

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse news:44cba7d0$0$6394$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com...
> HAM SELV skriblede:
>

> Du er da vist ude i gætterier.

Det er vist alt andet end gætterier - prøv at kigge i Gyldendals den røde ....
men du svarer måske på må og få ....

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-07-06 17:01

Morten Jørgensen wrote:
> Det er vist alt andet end gætterier - prøv at kigge i
> Gyldendals den
> røde ....

Nu blev der ikke spurgt om, hvad der står i ordbogen.

Der blev spurgt, hvad den hedder i

"Filsynkroniseringsværktøjet i Windows... hvad hedder det i den
engelske
udgave?"

- og der er andre kommet med bedre bud

Jan

Fra : GB

Dato : 02-08-06 12:15

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in news:44ccd78b$0$2086
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Nu blev der ikke spurgt om, hvad der står i ordbogen.

Gad vide om Morten har et bijob med at oversætte manualer? Man skulle i
hvert fald ofte tro, at manualer er oversat af én som sidder og slår op i
ordbogen og "oversætter" ord for ord...

GB

Fra : Carl Drud

Dato : 29-07-06 18:57

Kurt Hansen wrote:

> Filsynkroniseringsværktøjet i Windows... hvad hedder det i den engelske
> udgave?

Er det ikke "Briefcase" eller "My Briefcase".

Carl

Fra : Hans

Dato : 30-07-06 00:52

Carl Drud wrote:

> Er det ikke "Briefcase" eller "My Briefcase".

My Briefcase er helt korrekt.

Hans

Fra : Hans

Dato : 30-07-06 18:25

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> My Briefcase er helt korrekt.
>
> Hans

Ja.
Her en streng fra MS's interne ordbog:
"My Briefcase",,"Rejsetaske",,TXT,Approved,Windows,Windows
XP,"XP","D:\\Temp\\Win XP\\shell1.edb+shell32.dll+""STR"";21777","CJuhl
26-9-00: Mappenavn","","{Map=""My
Briefcase""}{Comment=""Folder""}","",No,Yes,Yes,,,,,,