MS Windows
briani 27239
Hvordan man kører de gamle "juveler"
Fra : Lyrik

Dato : 25-07-06 13:16

Powerchess er efter min mening det bedste skakprogram der nogensinde er
lavet.

Eneste problem:"Det kan kun! køre i Windows 95!
Det er unikt ved at en amerikansk stjerne-dame-speaker kommenterer og
analyserer de spillede partier med stjernemorsomme og instruktive
kommentarer. + meget mere.

Nu fandt jeg løsningen.
Microsoft Virtuel PC er frigivet gratis!
Se her hvordan jeg kører 5 styresystemer på én gang og mit elskede
PowerChess kører for fulde omdrejninger i Windows 95.

http://www.luen.dk/5 styresystemer.jpg

Kør de gamle juveler, hent Virtual PC 2004. Se også den Linux der også kører
og går på nettet fra den virtuelle PC-Xandros.

Hilsen
Jens

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-07-06 23:42

On Tue, 25 Jul 2006 14:16:02 +0200, "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kør de gamle juveler, hent Virtual PC 2004. Se også den Linux der også kører
>og går på nettet fra den virtuelle PC-Xandros.

Dit link virker ikke. Heller ikke hvis mellemrummet mellem 5 og
styresystemer.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-07-06 00:41

Poul Erik Lindaa skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Dit link virker ikke. Heller ikke hvis mellemrummet mellem 5 og
> styresystemer.

Sæt en %20 ind i stedet for mellemrummet - så fungerer det.

http://www.luen.dk/5%20styresystemer.jpg

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard