Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Foretrukne i IE 5.5
Fra : Santa AKA ?

Dato : 19-06-01 20:13

Hejsa

Er der ikke en måde man kan sortere linksne i Foretrukne automatisk, f.eks.
alfabetisk?

Best Regards
Santa AKA ?

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-06-01 21:05

Isang tao pinangalanan "Santa AKA ?" <Usenet_ *PRleemaosvee*
svend@hotmail.com> nagsulat :

>Hejsa
>
>Er der ikke en måde man kan sortere linksne i Foretrukne automatisk, f.eks.
>alfabetisk?

Tryk på foretrukne og højreklik et sted på listen.

--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Santa AKA ?

Dato : 19-06-01 21:57

øhh.... Hvordan? i IE | Foretrukne? hvis jeg klikker på et link for jeg ikke
noget jeg kan bruge til noget, og hvis jeg klikker under linksne, for jeg
slet ikke nogen højrekliksmenu!

Best Regards
Svend Koustrup

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-06-01 12:25

Isang tao pinangalanan Santa AKA ? nagsulat :

>øhh.... Hvordan? i IE | Foretrukne? hvis jeg klikker på et link for jeg ikke
>noget jeg kan bruge til noget, og hvis jeg klikker under linksne, for jeg
>slet ikke nogen højrekliksmenu!

Åhh undskyld. Jeg tog det for givet, at du havde browseren åben og
klikkede på knappen foretrukne i værktøjslinien øverst oppe.
Hvis du gør det kommer der en dropdownbox. I denne dropdownbox kan du
højreklikke et vilkårligt sted og næstnederst i menuen vælge "sorter
efter navn"

Klip<En masse bundcitering>

Fra : Santa AKA ?

Dato : 20-06-01 14:40

Tak skal du ha :)

--
Best Regards
Santa AKA ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-01 18:36

Wed, 20 Jun 2001 15:39:59 +0200, skrev "Santa AKA ?"
<xXxUsenet_svend@hotmail.com>:

>Tak skal du ha :)

Der er mange der vil sætte pris på, hvis du lærte at citere iflg.
netiketten.

Dvs. nøjes med at citere det du svarer på og svare inder det
citerede.

Der er ingen grund til at medsende hele det indlæg, som man
svarer på, hvis alle gjorde det ville man ende med megalange
indlæg.

Læs meget gerne <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>.

Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil
der er sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører
hjemme i netikettegruppen.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-06-01 23:30

Tue, 19 Jun 2001 21:12:46 +0200, skrev "Santa AKA ?" <Usenet_
*PRleemaosvee* svend@hotmail.com>:

>Er der ikke en måde man kan sortere linksne i Foretrukne automatisk, f.eks.
>alfabetisk?

Kun, når du bruger dropdownboksen foretrukne => højreklik =>
sorter efter navn.

Men så er de vel også sorteret, hvis du bruger explorerpanelet.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Santa AKA ?

Dato : 19-06-01 23:32

Det havde jeg jo så ikke lige tænkt på, tak for det :)

Sortering i foretrukne: (dropdownmenu) foretrukne | højreklik => sorter...

Tak skal du ha :)

--
Best Regards
Santa AKA ?