MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke opdatere Win2k?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-07-06 05:40

Når jeg forsøger at opdatere Win2k får jeg nedenstående fejlmelding:

[Fejlnummer: 0x8DDD0009] Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise
den side, som du forsøger at få vist. Gør følgende for at forsøge at løse
problemet:

a.. Opdater siden.

b.. Slet de midlertidige internetfiler ved at gå til
Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.

c.. Luk, og åbn Internet Explorer igen.

Jeg har prøvet at slette mappen "Midlertidige internetfiler", men det hjalp
ikke.

Mvh. Claus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-07-06 07:10

Claus E Beyer skrev:

> Når jeg forsøger at opdatere Win2k får jeg nedenstående fejlmelding:

Kan man overhovedet stadig opdatere den?
Hans

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 24-07-06 07:13

Hans Paulin (6310) skriblede:

> Kan man overhovedet stadig opdatere den?

Ja

--
Lars Fragstrup
Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-07-06 07:15

Lars Fragstrup skrev:

> Ja

'kay!
Hans

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 24-07-06 16:17

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vise
> den side, som du forsøger at få vist. Gør følgende for at forsøge at løse

Her er 2 forskellige løsningsmodeller.

http://www.mcse.ms/archive292-2005-11-2000443.html

http://support.microsoft.com/newsgroups/default.aspx?dg=microsoft.public.windowsupdate&tid=deec0157-b537-4e32-82b6-e324452366e5&p=1

Flemming Nielsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-07-06 22:01

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i
> "Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak for hjælpen - det hjalp.

Claus

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 25-07-06 23:36

> Tak for hjælpen - det hjalp.

Selv tak. Hvilken en af modellerne brugte du? Jeg synes, at den med en ny
netværksforbindelse lyder helt forkert.

Flemming Nielsen