MS Windows
briani 27239
win2000 --> genveje i toppen skærmen
Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-07-06 12:52

Hejsa,

er blevet udstyret med en gammel win2000. Hvordan er det nu lige man får en
bjælke i toppen af skærmen med genveje til programmer mv?

ras

Fra : Max

Dato : 21-07-06 12:56

Hej rasmus

> er blevet udstyret med en gammel win2000. Hvordan er det nu lige man
> får en bjælke i toppen af skærmen med genveje til programmer mv?

Man tager den der ligger i bunden og flytter derop.

Mvh Max

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-07-06 13:03

> Man tager den der ligger i bunden og flytter derop.

- nå ja ... men hvordan tilføjer jeg programmer til linjen? Lidt surt at
skulle finde word frem på den langsoomme måde

ras

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 13:45

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen_fjerndette@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:44c0c266$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...

> - nå ja ... men hvordan tilføjer jeg programmer til linjen? Lidt surt at
> skulle finde word frem på den langsoomme måde
>
> ras

Hvis du har genvejen liggende på skrivebordet, så er det blot at trække den
ned på linien med musen.

mvh Ebbe