MS Windows
briani 27239
Fjerne grimt Packard Bell logo i outlook/e~
Fra : Bjørn G

Dato : 19-07-06 21:31

Hej gruppe
Jeg købte for noget tid siden en Pacckard Bell laptop med diverse software
installeret.
I Outlook Express og Explorer stod der altid Packard Bell allerøverst, det
fjernede jeg ved at slette Window Title i regedit. Nu er der bare det snavs
tilbage, at den linie der indeholder "Filer", "Rediger" og de andre, er
forpestet af en hæslig violet farve og en grim skrift. Og nu tænker jeg så,
hvordan fjerner jeg det?

Kærlig hilsen Bjørn G

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-07-06 21:52

Bjørn G skrev:

> [...]
>forpestet af en hæslig violet farve og en grim skrift. Og nu tænker jeg så,

http://support.packardbell.com/uk/item/index.php?i=6923040000&pi=platform_Lynx_K8

Så vidt jeg ved, så virker det på alle PB-computere uden at du
behøver at søge på specifik model.
--
Kerim

Fra : Bjørn G

Dato : 20-07-06 16:19

> http://support.packardbell.com/uk/item/index.php?i=6923040000&pi=platform_Lynx_K8
>
> Så vidt jeg ved, så virker det på alle PB-computere uden at du
> behøver at søge på specifik model.

Det var lige det der skulle til, tusind tak

Fra : johny møller

Dato : 20-07-06 20:46

hejsa.
dette suport sted virker fint, har selv en PB og jeg ahr fjernet det, så det
ser ud som standart explore

mvh
johny møller

Fra : Michael Westi

Dato : 21-07-06 04:57

> [...]
> er forpestet af en hæslig violet farve og en grim skrift. Og nu tænker jeg

Hvor i regedit finder du windows title?
Jeg vil også have mit PB logo fjernet.

Mvh Michael