MS Windows
briani 27239
Problem med ikon på proceslinien
Fra : Martin Mogensen

Dato : 19-07-06 17:51

Jeg har fået et problem, jeg håber nogen kan hjælpe med.

Ved et uheld kom jeg til at trække ikonet "Vis skrivebord" fra Hurtig start
på proceslinien op på selve skrivebordet. Nu kan jeg ikke få den tilbage,
kun lave en genvej fra den til proceslinien.

Hvordan får jeg ikonet trukket tilbage på plads?

Martin

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-07-06 18:19

Martin Mogensen skrev:

> Hvordan får jeg ikonet trukket tilbage på plads?

Om ikke andet kan du bruge systemgendannelse.
Hans

Fra : Denn!s H

Dato : 19-07-06 18:32

"Martin Mogensen" <mm_2kNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> start på proceslinien op på selve skrivebordet. Nu kan jeg ikke få den
> tilbage, kun lave en genvej fra den til proceslinien.

Genvejen hører hjemme her
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Application Data\Microsoft\Internet
Explorer\Quick Launch

Denn!s H

Fra : Martin Mogensen

Dato : 19-07-06 22:35

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse

> "Martin Mogensen" <mm_2kNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Genvejen hører hjemme her
> C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Application Data\Microsoft\Internet
> Explorer\Quick Launch

Mange tak for hjælpen!

Martin