MS Windows
briani 27239
Lille resize plug-in til Windows
Fra : Leif Poulsen

Dato : 19-07-06 14:48

Jeg har lige formatteret min harddisk og kan nu se at jeg mangler mit lille
program, der kunne resize billeder blot ved at højreklikke på dem i
stifinderen.

Jeg mener at det var noget jeg i sin tid downloadede fra Microsoft egen
side, men kan ikke finde det

Nogen der kan hjælpe ?

VH/Leif

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-07-06 15:01

Leif Poulsen skrev:

>Jeg mener at det var noget jeg i sin tid downloadede fra Microsoft egen
>side, men kan ikke finde det

Så har det sikkert været "Image Resizer" fra
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 19-07-06 15:06

Leif Poulsen wrote:

> [...]
> stifinderen.
>
> Jeg mener at det var noget jeg i sin tid downloadede fra Microsoft egen

Du finder det blandt Microsofts PowerToys:

<http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx>

Fra : emj

Dato : 19-07-06 15:09

Leif Poulsen skrev:

>Jeg mener at det var noget jeg i sin tid downloadede fra Microsoft egen
>side, men kan ikke finde det
>
>Nogen der kan hjælpe ?

jada.det er powertoys
http://kortlink.dk/microsoft/2uzz