MS Windows
briani 27239
beeb lyde
Fra : goofy

Dato : 09-07-06 10:55

Hej NG
Er der nogle der ved hvad det betyder, min computer starter
op med 3 lange beeblyde - pause - 3 lange beeb igen - pause
og så een lang beeb lyd.
Skærmen er sort indtil sidste beeblyd har lydt og så starter
maskinen op uden problemer.

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Ole C

Dato : 09-07-06 11:10

http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/index.htm

--
vh
Ole C

Fra : GB

Dato : 09-07-06 13:22

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> wrote in news:44b0d609$0$15789$14726298
@news.sunsite.dk:

> http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/index.htm

Det var dog en skod-side.

http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml

GB

Fra : Ole C

Dato : 09-07-06 16:16

GB skrev blandt andet:

> "Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> wrote in
> news:44b0d609$0$15789$14726298 @news.sunsite.dk:

> Det var dog en skod-side.
>
> http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml

Bare en af mange sider hvis man gør sig ulejlighed med at bruge Google.....

--
vh
Ole C

Fra : goofy

Dato : 09-07-06 16:43

Hejsa

> Bare en af mange sider hvis man gør sig ulejlighed med at
> bruge Google.....

Jeg har forsøgt Google, men mit problem er at jeg kan ikke
fremmedsprog, så beklager at jeg spurgte det skal ikke ske
oftere

Steen

Fra : GB

Dato : 09-07-06 17:57

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in news:44b123eb$0$171
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> fremmedsprog, så beklager at jeg spurgte det skal ikke ske
> oftere

Årh, gider du lige...

GB

Fra : goofy

Dato : 09-07-06 20:56

Hejsa
> Årh, gider du lige...
Sorry

Steen

Fra : GB

Dato : 09-07-06 21:12

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in news:44b15f44$0$138
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Sorry
> Steen

Hold nu op mand! Selvfølgelig skal du stille relevante spørgsmål her. Vær
ikke så sart... (<-smiley)

GB

Fra : Snuden

Dato : 09-07-06 17:05

On Sun, 9 Jul 2006 11:54:32 +0200, "goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>og så een lang beeb lyd.
>Skærmen er sort indtil sidste beeblyd har lydt og så starter

Ud over de sites andre besvarelser henviser til, kan jeg anbefale
manualen til dit mainboard. Den indeholder (eller bør i hvert fald
gøre det) en komplet liste over de forskellige fejl-koder mainboardet
kan afgive.
--
Snuden