MS Windows
briani 27239
Microsoft Windows XP Media Center Edition ~
Fra : Mogens Figen

Dato : 08-07-06 11:35

Hej
Kan det være rigtig at man skal købe en ny computer for at få Microsoft
Windows XP Media Center Edition 2005
jeg har en HP Pavilion med AMD 3800+ den skulle jo være kraftig nok til det.
Jeg har ikke kunne finde programmet mogle steder.
På forhånd tak
Mogens

Fra : Michael [2800]

Dato : 08-07-06 11:42

Mogens Figen wrote:
> Hej
> Kan det være rigtig at man skal købe en ny computer for at få Microsoft
> Windows XP Media Center Edition 2005
Nej, jeg købte MCE hos expressdelivery.dk

--
/michael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-07-06 11:54

Mogens Figen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har ikke kunne finde programmet mogle steder. På forhånd
> tak
> Mogens

Kig på www.edbpriser.dk under "Software" ->
"Operativsystemer" -"Microsoft"

Her er f.x. den danske version en masse steder:

Der er også andre versioner - find dem selv på www.edbpriser.dk

--
Jan
<Signatur ude af drift>