MS Windows
briani 27239
Midlertid mappe
Fra : Jesper

Dato : 07-07-06 18:18

Hej.

Når man har set en video på nettet, bliver den så ikke lagt i en midlertidig
mappe, hvorfra man kan kopierer den overe på sin harddisk? Jeg kan
umiddelbart ikke finde den i mappen "Temp" i mappen Windows. Mappen er
faktisk stort set tom - udover nogle undermapper.

Nogle gode forslag til hvor den ligger?

Mvh

Jesper

Fra : Svend Nielsen

Dato : 07-07-06 18:27

"Jesper" <christop@post1.dknet**.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan umiddelbart ikke finde den i mappen "Temp" i mappen Windows. Mappen er
> faktisk stort set tom - udover nogle undermapper.

Den er i Temporary Internet Files mappen, som normalt ligger under din
pårofil i Documents and Settings

Svend

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-07-06 18:30

Jesper skrev:

>Nogle gode forslag til hvor den ligger?

sikkert mappen "Temporary Internet Files"

hvor ovenstående mappe findes kan du finde ud af ved at åbne
internetindstillinger -> 'Midlertidige internetfiler' Indstillinger -> og
så kigge ved aktuel placering

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jesper

Dato : 08-07-06 14:38

> [...]
>
> hvor ovenstående mappe findes kan du finde ud af ved at åbne
> internetindstillinger -> 'Midlertidige internetfiler' Indstillinger -> og

Tak for hjælpen til alle - jeg har fundet filen.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 08-07-06 16:02

"Jesper" <christop@post1.dknet**.dk> skrev i en meddelelse news:44afb53b$0$3467$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hej.
>
> Tak for hjælpen til alle - jeg har fundet filen.

Det kan du også mange gange hente ringetoner du har hørt eller andet.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-07-06 18:31

Jesper skrev:

>Når man har set en video på nettet, bliver den så ikke lagt i en midlertidig
>mappe, hvorfra man kan kopierer den overe på sin harddisk?

Ikke nødvendigvis, er det streaming video, så kan du sikkert ikke
genfinde det på din harddisk.

>Jeg kan
>umiddelbart ikke finde den i mappen "Temp" i mappen Windows. Mappen er
>faktisk stort set tom - udover nogle undermapper.

Går ud fra, at du har hentet det med Internet Explorer, så ligger
internetfiler«.

I Internetindstillinger => Midlertidige internetfiler =>
Indstillinger kan du se indholdet af mappen (og placeringen af
mappen).

Sørg for at ha' siden, hvor linket var åben, da de i mange
tilfælde bliver slettet, når siden/browseren lukkes.
--
Kerim