MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hotmail eller http://login.live.com
Fra : Edmund

Dato : 07-07-06 15:57

Hotmail henviser til http://login.live.com
skal det være sådan, eller er min browser IE blevet kidnappet
--
Mvh Edmund

Fra : Dino

Dato : 07-07-06 20:56

Den 7-7 2006 skrev Edmund i dk.edb.system.ms-windows:

> Hotmail henviser til http://login.live.com
> skal det være sådan, eller er min browser IE blevet kidnappet

Det er Microsoft der har registreret domænet:

07/07/06 21:44:47 whois live.com@whois.geektools.com

whois -h whois.geektools.com live.com ...
GeekTools Whois Proxy v5.0.4 Ready.

Checking server [whois.crsnic.net]
Checking server [whois.register.com]

Results:
Registrant:
Microsoft Corporation
Domain Administrator
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052
US
Email: domains@microsoft.com

--
Dino

<http://starcruiser.dk/conny>

Fra : Edmund

Dato : 09-07-06 05:18

Dino wrote:

> Det er Microsoft der har registreret domænet:

Mange tak, så er jeg mere rolig
--
Mvh Edmund

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-07-06 14:01

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> wrote in message
> Hotmail henviser til http://login.live.com
> skal det være sådan, eller er min browser IE blevet kidnappet

live.com har afløst alt der hed passport.com som du brugte tidligere,
afløser også hotmail osv osv..