MS Windows
briani 27239
VS JIT Debugger og rrpcsb.exe
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 07-07-06 10:00

Hej.

Jeg for nogle gange følgende fejl ved opstart af Windows XP Pro:
http://img226.imageshack.us/img226/4182/rrpcsbexe1da.png

Jeg ved ikke lige, hvad rrpcsb.exe er, men går ud fra at det er et af de
preinstallerede IBM-tools som er på min Thinkpad.

Det som jeg egentlig er træt af er, at det er Visual Studios JIT
debugger som viser mig den slags fejlmeddelelser. Jeg har ikke Visudal
Studio installeret (mere). Hvorfor fjerner uninstalleren ikke *alt* det
den har installeret?

Ved I hvordan jeg kan afinstallere JIT-debuggeren og eventuelt andet som
Visual Studio måtte have installeret?

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-06 17:13

Thomas Damgaard Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jeg ved ikke lige, hvad rrpcsb.exe er, men går ud fra at det er et af
> de preinstallerede IBM-tools som er på min Thinkpad.

Hvis man kaster filnavnet "rrpcsb.exe" ind i en søgemaskine, så
kommer der en del resultater frem. Såvidt jeg kan se, er der
ganske rigtigt tale om noget IBM-stads. Det er "XPoint - Rapid
Restore". Her er nogle af de links jeg fulgte:

http://www.file.net/process/rrpcsb.exe.html

http://www.bleepingcomputer.com/startups/rrpcsb.exe-4367.html

http://www.processlibrary.com/directory/files/rrpcsb/

Som du kan læse dig til, så er der delte meninger om hvorvidt man
kan/må/bør slette den. Helt personligt ville jeg ikke tøve et sekund
med at slette/afinstallere denne "Rapid Restore". Især set i lyset af
den irriterende fejlmelding du døjer med.

Har du mulighed for det, så tag en komplet backup (image kopi)
af harddisken først, for god ordens skyld.

-E.G.

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 10-07-06 08:20

El Guapo wrote:
> [...]
> med at slette/afinstallere denne "Rapid Restore". Især set i lyset af
> den irriterende fejlmelding du døjer med.

Hmm... Jeg kan nu ikke rigtigt finde de steder, hvor de anbefaler en at
slette den.
Jeg vil dog overveje det, da jeg ikke bruger den.

> Har du mulighed for det, så tag en komplet backup (image kopi)
> af harddisken først, for god ordens skyld.

Jeg tager i forvejen backup af mine vigtige data.