MS Windows
briani 27239
PPS-filer
Fra : Jørgen

Dato : 05-07-06 07:22

Hvad er det nu for et program, jeg mangler for at kunne se .pps-filer?
Og hvor henter jeg det?
Jørgen

-----
At Verden står fra år til år, Det står til dem, som rår og spår.
At Verden står fra dag til dag er alt, hvad jeg kan ta' mig af. (P.Hein)

Fra : John

Dato : 05-07-06 07:32

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det nu for et program, jeg mangler for at kunne se .pps-filer?
> Og hvor henter jeg det?
> Jørgen

Powerpoint, eller eventuelt openoffice (gratis).

John

Fra : Max

Dato : 05-07-06 07:45

Hej Jørgen

> Hvad er det nu for et program, jeg mangler for at kunne se .pps-filer?

Det er Microsoft PowerPoint Filer

> Og hvor henter jeg det?

På Microsoft´s hjemmeside kan du hente en gratis PowerPoint viewer.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=en

Mvh Max

Fra : Jørgen

Dato : 05-07-06 17:42

> På Microsoft´s hjemmeside kan du hente en gratis PowerPoint viewer.
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=en
>
> Mvh Max

Hvad gør jeg galt?

Jeg kører den ovenstående, og Power Point 2003 viewer åbner
Jeg trykker Download og henter ppview.exe og anbringer den på Skrivebordet.
Så "kører" jeg den, og den spørger, om jeg vil installere. Jeg svarer JA.
Den kommer tilbage og fortæller ar den nu er i orden.

Så går jeg ind i den mail, der indeholder den omtalte pps-fil og prøver at
åbne den.
Jeg får at vide, at der ikke er et tilgængeligt program, der kan køre min
fil.

Jørgen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-07-06 17:49

Jørgen skrev:

> [...]
>åbne den.
>Jeg får at vide, at der ikke er et tilgængeligt program, der kan køre min

Prøv at gemme den vedhæftede pps på skrivebordet og derefter dobbeltklikke
på den

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jørgen

Dato : 05-07-06 18:53

> Prøv at gemme den vedhæftede pps på skrivebordet og derefter dobbeltklikke
> [...]

Ja, så lykkedes det.
Det var da mærkeligt. Hvad er mon forklaringen på det?
Jørgen

Fra : Torben Farum

Dato : 05-07-06 20:39

> Ja, så lykkedes det.
> Det var da mærkeligt. Hvad er mon forklaringen på det?
> Jørgen

Jeg har akkurat samme problem.......

Torben Farum
9300 Sæby