MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP kan ikke opdatere
Fra : Michael [2800]

Dato : 04-07-06 19:26

I 3-4 dage har der været et lille gult ikon i system trade som påstår at
Windows er ved at hendte opdateringer, problemet er bare at den kun har
hendtet 0%. Er der nogen der ved hvad der kan være galt og hvordan man
evt. løser det?

Og der ER internet forbindelse

--
/michael

Fra : tpct

Dato : 04-07-06 23:39

"Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>hendtet 0%. Er der nogen der ved hvad der kan være galt og hvordan man evt.

Xp skal man købe i en butik,
det skal man ikke brænde eller download..

hehe

løser det dit problem?

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-06 02:25

"tpct" <txt@YYYc.dk (slet YYY)> wrote in message

> "Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse

> Xp skal man købe i en butik,
> det skal man ikke brænde eller download..
>
> hehe
>
> løser det dit problem?

Hmm, nu bliver de godt nok agressive hvis de også har lukket det "hul" nu!
:)
Indtil for få dage siden virkede autoopdateringen uanset om man havde fået
tastet sin licenskode forkert. Men det kunne være et bud, hvis det er sådan
et problem spørgeren har.

Hvis ikke, ville jeg besøge http://windowsupdate.microsoft.com og prøve den
vej.

mvh
///M

Fra : Edmund

Dato : 05-07-06 04:19

tpct wrote:
> "Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse

> Xp skal man købe i en butik,

Ved du hvilke butikker Microsoft har blacklistet

Min er fra Elgiganten, og det er sjældent at den vil hente via
autoopdate

--
Mvh Edmund

Fra : pm

Dato : 05-07-06 05:15

Edmund wrote:

> Ved du hvilke butikker Microsoft har blacklistet
>
> Min er fra Elgiganten, og det er sjældent at den vil hente via
> autoopdate

Jeg har købt i Fona..Pachard Bell, og her nægtes opdatering ligeledes.

pm

Fra : Ricko.

Dato : 05-07-06 06:32

> Jeg har købt i Fona..Pachard Bell, og her nægtes opdatering ligeledes.
>
> pm

Og min nabo har lavet en fra en torrent fil , og vil gerne (haha)

Fra : John

Dato : 05-07-06 07:37

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Og min nabo har lavet en fra en torrent fil , og vil gerne (haha)
Og min er købt i nyhedsgrupperne den vil godt....

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-07-06 15:44

John skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Og min er købt i nyhedsgrupperne den vil godt....

Nu vi er vej Danmark rundt, så har jeg tre stk fra www.shg.dk -
der virker det fint fra alle tre PC'er........

Så egentlig tror jeg på, at den pågældende nøgle er blevet
blacklistet - f.x. hvis det er en OEM og den er brugt fra mere
end en PC.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : tpct

Dato : 07-07-06 00:41

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Og min nabo har lavet en fra en torrent fil , og vil gerne (haha)

Det min sku også, men den vil ikke.... Hvordan kan du?

Jeg fatter sku ikke folk der køber Microsoft produkter, de tar jo røven på
folk med deres monopol, de tar alt for meget for det, se selv hvor rig Bill
Gates er...

Han har sku aldrig lavet et realt stykke arbejde der er de penge værd, han
er bare den eneste store på marked.....

Og så gir han en bitte lille sjat til Afrika og så ser det jo pænt ud i
medierne!

Svindler.. Køb Aldrig Microsoft produkter..

Brug istedet Unix basseret produkter!

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-07-06 00:50

tpct wrote:

> Brug istedet Unix basseret produkter!

LOL

Fra : tpct

Dato : 07-07-06 00:52

> Brug istedet Unix basseret produkter!

Hov måske for jeg ikke den store tilslutning til det i en windows gruppe...
Men det kan da være der er et par stykker der skifter nu...
Og så var det da hver at forsøge...

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 08-07-06 16:05

"tpct" <txt@YYYc.dk (slet YYY)> skrev i en meddelelse news:44ad9f68$0$12669$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Det min sku også, men den vil ikke.... Hvordan kan du?

Min er godt nok ikke købt i en butik - den vil godt .....

Fra : Michael [2800]

Dato : 05-07-06 06:47

> hehe
> løser det dit problem?
nej, den er sgu lovlig

Fra : Ricko.

Dato : 05-07-06 06:58

> nej, den er sgu lovlig
Ja det passer ikke helt det med at med ærlighed kommer man længst

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-06 03:04

> "Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det passer ikke helt det med at med ærlighed kommer man længst

Microsofts validerings-knald har virkeligt givet mange problemer over for
såkaldt "ægte" versioner af XP.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Calle.

Dato : 05-07-06 14:51

tpct wrote:
> "Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse

> Xp skal man købe i en butik,
> det skal man ikke brænde eller download..
>
> hehe
>
> løser det dit problem?

Du har vist ikke fattet, hvordan XP fungerer

--
*** Calle ***

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 06-07-06 22:50

"tpct" <txt@YYYc.dk (slet YYY)> skrev i en meddelelse news:44aaede2$0$90454$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Xp skal man købe i en butik,
> det skal man ikke brænde eller download..

Hvad snakker du om - det er opdateringer der er tale om.

Fra : L.E.P.

Dato : 05-07-06 08:29

Tue, 04 Jul 2006 20:25:55 +0200, skrev "Michael [2800]"
<michael@mhcdan.dk> :

> [...]
>Windows er ved at hendte opdateringer, problemet er bare at den kun har
>hendtet 0%. Er der nogen der ved hvad der kan være galt og hvordan man

Hvis din firewall har spærret for det program der hedder WgaTray.exe,
kunne jeg godt forestille mig det er derfor den ikke vil opdatere. Det
er et program der kontrollerer om din version af windows er ægte og
startes når du booter din PC.

Se evt. tråden ' WgaTray.exe' fra d. 19/5 i dk.edb.sikkerhed.virus.

Hilsen Lars

Fra : Michael [2800]

Dato : 05-07-06 12:35

Nede i tråden kom "M" med det forslag at rundede Microsoft update og det
gjorde jeg så. Microsoft update forslog at jeg installeret det program
som tjekker om det er en lovlig version og efter at det er blevet
installeret har der ikke været noget ikon i systemtray om det kommer
igen ved jeg selvfølgelig ikke, men so fare virker det.

Jeg takker for jeres hjælp. Kan i ha' en god sommerferie hvis i skulle
være så heldige at få sådan noget, jeg har tre uger fra på fredag

--
/michael

Fra : tpct

Dato : 07-07-06 00:32

> [...]
>
> Jeg takker for jeres hjælp. Kan i ha' en god sommerferie hvis i skulle
> være så heldige at få sådan noget, jeg har tre uger fra på fredag

Så heldige er vi desvære ikke alle.
Har intet sommer ferie.....
Det koster jo det stads...