MS Windows
briani 27239
Fjerne ikoner i XP
Fra : Michael Westi

Dato : 04-07-06 17:17

Hvordan fjerner/administrerer man ikoner nede i højre side (ved siden af
uret) i XP SP2?
I "gamle" dage (win98) var det config.sys.
Men i XP kan jeg ikke finde ud af noget!!!!!!!!

Mvh Michael

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-07-06 17:20

Michael Westi skrev:

>Men i XP kan jeg ikke finde ud af noget!

Meget af det er Start -> Kør -> msconfig -> faneblad Start

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-06 19:18

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> Hvordan fjerner/administrerer man ikoner nede i højre side (ved siden af
> uret) i XP SP2?
> I "gamle" dage (win98) var det config.sys.
> Men i XP kan jeg ikke finde ud af noget!!!!!!!!

Højreklik på et tomt område i start-baren og vælg "properties" - under
notification area vælger du customize.

Hmmm - hvad var det lige du kunne styre i config.sys i samme område i win98?
Jeg mener ikke at kunne huske noget derfra.....

mvh
///M

Fra : Michael Westi

Dato : 04-07-06 19:45

> [...]
>
> Hmmm - hvad var det lige du kunne styre i config.sys i samme område i
> win98? Jeg mener ikke at kunne huske noget derfra.....

DOHH. Det var msconfig. Ufatteligt som ens hukommelse svigter med årene.

Mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-06 02:22

> DOHH. Det var msconfig. Ufatteligt som ens hukommelse svigter med årene.
>
> Mvh Michael

Hehe - syntes godt nok også det var et mærkeligt sted at stille på sine
ikoner :)

mvh
///M