MS Windows
briani 27239
Logon åbner mappe
Fra : Lars HT

Dato : 03-07-06 13:43

Hej

Pludselig er min XP-PC begyndt at åbne mappen "C:\Program Files\Common", når
der logges på!

Kan ikke se, at stifinder er sat til at starte op nogen steder!

En løsning???

Hej fra Lars

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 03-07-06 17:05

Dette sker fordi et program har skrevet en ikke komplet sti i
registret. Som regel fordi der skete et crash. Ofte i forbindelse med
en installation.
Prøv et Registry Repair værktøj og se om det kan klare det.