MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med en mappe i XP!
Fra : Jahrboy

Dato : 02-07-06 16:06

Hej!.

ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg spørger i...ellers henvis til den
rigtige!

Jeg har et problem der går ud på følgende : Jeg har en mappe med al min
musik
i. Når jeg højreklikker og vil sætte et nummer i kø i winamp, så stopper
musikken der kører i forvejen og i taskmananger siger den 100 % i cpu usage.
hvad kan problemet være?...den gør det kun når jeg er i min musikmappe og
højreklikker derinde og også når jeg går frem og tilbage mellem undermapper
i musikhovedmappen!. Et andet problem der måske kan hjælpe lidt til
løsningen er, at når jeg vil ind i min musikmappe, så siger den "program not
responding" og er 100 år om at åbne mappen. Det er kun den ene mappe
der laver bøvl!.
Har prøvet at geninstallere div. musik programmer og drivere osv. uden det
hjalp!...
På forhånd tak!
J.R.

Fra : jda

Dato : 05-07-06 10:49

Sun, 2 Jul 2006 17:05:42 +0200 hamrede Jahrboy i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> der laver bøvl!.
> Har prøvet at geninstallere div. musik programmer og drivere osv. uden det

Kan du se i din taskmanager hvilken proces det er der bruger al cpukraft?
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Jahrboy

Dato : 06-07-06 21:36

Kan du se i din taskmanager hvilken proces det er der bruger al cpukraft?

Hej Jakob.

jeg kan ikke se andet end det er system idle process der bruger mest cpu.
Men det gør den også selv om winamp ikke kører osv. Winamp bruger kun
10-15%.
Tror du, at mappen simpelthen kan være for stor (den er over 40 gigs)? det
er som nævnt kun i denne mappe problemet opstår!. er ved at få grå hår før
tid

Tak for hjælpen!

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-07-06 21:52

Jahrboy skrev:

>jeg kan ikke se andet end det er system idle process der bruger mest cpu.

Så er det lige med at kunne engelsk

Idle betyder ledig/fri, så det er ledig cpukraft, så jo højere,
jo bedre.
--
Kerim

Fra : Jahrboy

Dato : 06-07-06 22:39

Så er det lige med at kunne engelsk

Idle betyder ledig/fri, så det er ledig cpukraft, så jo højere,
jo bedre.

He he!!...ja, der var jeg vist lige en tand for hurtig!!....