MS Windows
briani 27239
DirectX 9c
Fra : Kim2000

Dato : 30-06-06 09:47

De seneste spil jeg har købt Pirats og FIFA 2006 kræver begge DirectX 9c.
Spillet mister da også lyden lige umiddelbart efter jeg har startet dem.

Da spil som FM2006 ikke gør det og dette kun kræver DirectX 9.0 går jeg
udfra det er der fejlen er.

Jeg har været inde på microsoft.dk men kan dels ikke finde en version 9.0c.

Jeg prøvede så at installere den nyeste version, men det eneste der sker er
at den henter en fil på ca. 300 kb, og 10 sekunder senere siger den systemet
er klar til brug (og da filen skal fylde omkring 80Mb) så installeres den
altså ikke.

Når jeg ser i dxdia så fastholder den da også at den seneste version jeg har
installeret er fra 2004 og at det er version 9.0.

Så mit spørgsmål er nu, hvad gør jeg?

mvh
Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-06-06 10:08

Hvad sker der hvis du prøver herfra:

http://tinyurl.com/4e4yo

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-06-06 10:20
Fra : Kim2000

Dato : 30-06-06 10:32

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Eller her:
>
> http://tinyurl.com/ml86p

Ved den første sker det samme, den henter en lille stump fil ned og derefter
hævder den at computeren er klar til brug uden den har hentet den 52 mb
store fil.

Ved det sidste link spørger den hvor jeg vil installere det henne. Hvor vil
jeg det? Er det ligegyldigt?

mvh
Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-06-06 13:02

Kim2000 wrote:
> Ved det sidste link spørger den hvor jeg vil installere det henne.
> Hvor vil jeg det? Er det ligegyldigt?

Her henter du filen på 52MB ned. Hvor du vil gemme den er ligegyldigt.
Det er en exe-fil, som du bare dobbeltklikker efter download. Så skulle
installationen gerne starte.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-07-06 11:03

> De seneste spil jeg har købt Pirats og FIFA 2006 kræver begge DirectX 9c.

ligger directx9c ikke på dvd/cd'erne?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight