MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kopiere brugernavn/kode til en ny installa~
Fra : Brian

Dato : 29-06-06 19:42

Hejsa

Jeg skal have installeret en frisk omgang Windows XP på min maskine.
Det irriterer mig dog, at alle brugernavn/kodeord, som man i tidens
løb har bedt maskinen huske selv og logge automatisk på, skal til at
graves frem fra hukommelsen.

Så spørgsmålet er - er det muligt at kopiere den info over på en frisk
installation ?

/Brian

Fra : HJS

Dato : 29-06-06 21:09

> Så spørgsmålet er - er det muligt at kopiere den info over på en frisk installation
> ?

Ja... De ligger som cookies. Kopier dit Cookie bibliotek over på den nye maskine. Så
har du også alle de gemte tingster.

Hans

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 29-06-06 21:47

"HJS" <hjs_privat@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44a43375$0$20262$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Ja... De ligger som cookies. Kopier dit Cookie bibliotek over på den nye maskine. Så har du også alle de gemte
> tingster.

og det er du helt sikker på ........... men det må du jo være ellers ville du vel ikke skrive det.

Jeg tillader mig dog at være mere end tvivlende...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-06-06 23:18

"Morten Jørgensen" <mj_500@sol.dk> skrev i en meddelelse

> og det er du helt sikker på ........... men det må du jo være ellers ville
> du vel ikke skrive det.
>
> Jeg tillader mig dog at være mere end tvivlende...
Det ville jeg også være, idet bl.a. jeg gør det, at jeg jævnligt sletter
alle cookies, hvorved der ikke er noget at kopiere.
Det bør man iøvrigt gøre, idet den ellers fyldes med tusindvis af disse
filer.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 06:45

"HJS" <hjs_privat@hotmail.com> wrote in message
> "Brian" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse
>
> Ja... De ligger som cookies. Kopier dit Cookie bibliotek over på den nye
> maskine. Så har du også alle de gemte tingster.

Det forudsætter at spørgeren kun taler om det han har indtastet i sin
Internet Explorer, og ikke engang der vil alle være gemt i cookies.

Hvis han virkelig vil flytte sin profil og alle indstillinger skal han i
stedet kigge på:
User State Migration Tool (USMT) 3.0
Det er lavet af Microsoft og gratis.

mvh
///M

Fra : NikonPro.dk

Dato : 30-06-06 07:34

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> Hvis han virkelig vil flytte sin profil og alle indstillinger skal han i
> [...]
Kan du give et link til download af version 3.0, for jeg kan ikke finde det.
Jeg kan kun finde version 2.6.1

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 17:37

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> wrote in message

> "///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> Kan du give et link til download af version 3.0, for jeg kan ikke finde
> det.
> Jeg kan kun finde version 2.6.1

Sorry, jeg søgte kun på navnet på Google da jeg havde glemt dets nøjagtige
navn, og Google sagde bare at nyeste er v. 3.0. Men 2.6.1 virker også! :)

mvh
///M

Fra : kenneth.g

Dato : 01-07-06 00:43