MS Windows
briani 27239
mediaplayer lyd
Fra : hr

Dato : 29-06-06 13:25

når jeg afspiller mp3 er der fin lyd. men når jeg sætter en dvd i så er der
ingen lyd. der er fint billede men ingen lyd. hvad mon problemet er ?

Fra : hr

Dato : 29-06-06 14:09

jeg lyttede efter og der er svag lyd. selv om den er helt skruet op. men når
jeg afspiller mp3 så er lyden normal ?????

Fra : Ingolf

Dato : 29-06-06 15:10

"hr" <tykkedyrdyr@sol.dk> wrote in message
> når jeg afspiller mp3 er der fin lyd. men når jeg sætter en dvd i så er
> der ingen lyd. der er fint billede men ingen lyd. hvad mon problemet er ?

DVD'en er vel i surround sound? Så mangler du et codec:
http://www.free-codecs.com/download/AC3_Filter.htm

Fra : GB

Dato : 29-06-06 15:40

"hr" <tykkedyrdyr@sol.dk> wrote in

> når jeg afspiller mp3 er der fin lyd. men når jeg sætter en dvd i så
> er der ingen lyd. der er fint billede men ingen lyd. hvad mon
> problemet er ?

Har du rent fysisk et kabel mellem dit DVD-drev og dit lydkort?

GB

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-06-06 17:01

GB skrev:

>Har du rent fysisk et kabel mellem dit DVD-drev og dit lydkort?

Er ikke nødvendigt nu om dage.
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : hr

Dato : 30-06-06 00:51

det er på min bærbare. prøvede en anden dvd skive og den virkede fint. kan
det være måden jeg har brændt den på så. måske nogle instillinger i
dvdshrink

Fra : hr

Dato : 30-06-06 00:53

"hr" <tykkedyrdyr@sol.dk> skrev i en meddelelse
> det er på min bærbare. prøvede en anden dvd skive og den virkede fint. kan
> det være måden jeg har brændt den på så. måske nogle instillinger i
> dvdshrink
>----------------------------------
når jeg afspiller den i en alm dvdafspiller så lyder det normalt..

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 30-06-06 05:44

> "hr" <tykkedyrdyr@sol.dk> skrev i en meddelelse
> når jeg afspiller den i en alm dvdafspiller så lyder det normalt..

Dbl. klik på lydikonet på proceslinien og skru helt op for alle lydenheder.

Flemming Nielsen

Fra : hr

Dato : 30-06-06 11:38

nu tror jeg at jeg har prøvet alt..intet virker. jeg takker for svarene og
roder videre.