MS Windows
briani 27239
Hvad efterlader Vista på harddisken
Fra : Benny

Dato : 27-06-06 22:13

Har lige slettet Vista på drev D ved at bruge kommandoen format D: Da det
var sket, så kunne jeg se at harddisken var tom MEN der var brugt 66,7Mb
plads!!!!
Hvem ved, hvad der er sket med min harddisk.
Benny

Fra : John

Dato : 27-06-06 22:39

"Benny" <benny31@fjerndetteord.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige slettet Vista på drev D ved at bruge kommandoen format
> D: Da det var sket, så kunne jeg se at harddisken var tom MEN
> der var brugt 66,7Mb plads!!!!

Prøv evt at muge ud med dette gratis program:

http://www.heidi.ie/eraser/

Mvh John

Fra : Peter T.

Dato : 28-06-06 04:44

Benny udviste en rettidig omhu og skrev:

> Har lige slettet Vista på drev D ved at bruge kommandoen format D: Da
> det var sket, så kunne jeg se at harddisken var tom MEN der var brugt
> 66,7Mb plads!!!!

Måske er det en skjult mappe, der hedder "System Volume Information" eller
måske endda "Recycler", som er ganske sædvanlig ved større harddiske?
Prøv at slå visning af skjulte filer til.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 24. juni 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 95/34 (74%). Streaks: wins/losses/current 15/4/2 losses

Fra : Benny

Dato : 28-06-06 15:47

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Måske er det en skjult mappe, der hedder "System Volume Information" eller
> måske endda "Recycler", som er ganske sædvanlig ved større harddiske?
> Prøv at slå visning af skjulte filer til.

Jeg har nu prøvet begge løsninger og de hjalp ikke. Der var ingen skjulte
filer. Jeg har fjernet partitionen D: og oprette den igen. Der er endnu
66,7Mb harddisk plads, som er brugt.
Jeg har kun en mistanke.
Kan det være bootmenuen, som ligger i de 66,7Mb ? Ellers er jeg løbet tør
for ideer. Harddisken er på 80Gb.
Benny

Fra : Peter T.

Dato : 28-06-06 16:06

Benny udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan det være bootmenuen, som ligger i de 66,7Mb ?

Jeg ingen anelse. Prøv at spørge i dk.edb.hardware.drev-gruppen.