MS Windows
briani 27239
back up.
Fra : V Hansen

Dato : 21-06-06 12:46

Hej gruppe.
Har lige set at Norton ghost koster 70$.

Har i nogen bud på, hvilket program man ellers kan lave en recovery pakke
til C-drevet.
Min maskine er efterhånden så besværlig at gendanne, at jeg skal have lavet
et aftryk.

mvh
Vibeke

Fra : Claus Albæk

Dato : 21-06-06 12:54

V Hansen wrote:
> [...]
> til C-drevet.
> Min maskine er efterhånden så besværlig at gendanne, at jeg skal have lavet

Acronis True Image er et bedre produkt i mine øjne. www.acronis.dk
henviser til dansk forhandler.

Fra : Morten

Dato : 21-06-06 13:06

Det "aftryk" du så laver vil have de samme besværligheder som du har nu.

Hvis nu du installerer din PC om, og installerer alt hvad du skal bruge af
ekstraprogrammer, og så tager et aftryk, så har du altid en "ren" kopi at
lægge ind når der er behov for det.

Morten

Fra : V Hansen

Dato : 21-06-06 13:11

> Hvis nu du installerer din PC om, og installerer alt hvad du skal bruge af
> ekstraprogrammer, og så tager et aftryk, så har du altid en "ren" kopi at
> lægge ind når der er behov for det.

lige nu har jeg en der er helt ok, så det er nu.

mvh
Vibeke

Fra : lejf jessen

Dato : 21-06-06 14:28

Claus Albæk skrev:

> Acronis True Image er et bedre produkt i mine øjne. www.acronis.dk
> henviser til dansk forhandler.

Hej !

Acronis True Image, det er lige sagen

--
Mvh lejf jessen
email adresse-fjern "GRØN"

Fra : John

Dato : 21-06-06 14:47

"V Hansen" <vibsenhansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har i nogen bud på, hvilket program man ellers kan lave en
> recovery pakke til C-drevet.

SimonTools Partition Backup 2004, gratis:
http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_20400374.html

Mvh John

Fra : V Hansen

Dato : 21-06-06 16:12