MS Windows
briani 27239
Opdateringer som giver bøvl i forhold til ~
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 08:26

Det sidste nye skud på stammen af problemopdateringer som "onkel Bill" mener
at vi skal belemres med er denne opdatering som giver problemer i forhold
til active-x (Java)

KB916281

Øvrige opdateringer som giver nogenlunde samme kvaler er:

KB912945
KB912812

Jeg ved godt at der findes nogle patch til noget af det som skulle løse
nogle af problemerne men jeg har valgt at af-installere de ovennævnte 3
opdateringer og det har jeg ikke haft noget efterfølgende bøvl med.

Dette indlæg var blot til info, håber at det er til en smule hjælp.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ole C

Dato : 21-06-06 21:04

Kim Larsen skrev blandt andet:

> [...]
> efterfølgende bøvl med.
> Dette indlæg var blot til info, håber at det er til en smule hjælp.

1000 tak for hjælpen.
Problemet forsvandt ved afinstallering af KB916281, da jeg har "patchet" mig
ud af problemet ved tidligere opdateringer..
Håber bare at den omtalte opdatering ikke er essentiel på andre områder....

--
vh
Ole C

Fra : Henning Hansen

Dato : 08-07-06 12:13

On Wed, 21 Jun 2006 09:26:01 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

> [...]
>opdateringer og det har jeg ikke haft noget efterfølgende bøvl med.
>
>Dette indlæg var blot til info, håber at det er til en smule hjælp.

Jeg har fået problemer både med afviklingen af javascripts og skal
også med jævnlige mellemrum geninstallere java. Hvor finder jeg
KB916281, den står ikke i den sædvanlige liste over programmer der kan
afinstalleres.
XP-pro med automatisk opdatering.

Fra : BJ Denmark

Dato : 10-07-06 10:43

Henning Hansen wrote:
> Hvor finder jeg
> KB916281, den står ikke i den sædvanlige liste over programmer der kan
> afinstalleres.
> XP-pro med automatisk opdatering.

Hvis du slet ikke har nogen KB...opdateringer uder tilføj/fjern programmer,
kan du svjh sætte et flueben øverst i vinduet ud for "vis opdateringer"
eller lign. (Har ikke lige en XP hér).

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Henning Hansen

Dato : 11-07-06 00:31

On Mon, 10 Jul 2006 11:43:19 +0200, "BJ Denmark" <news@klog.dk> wrote:

>Hvis du slet ikke har nogen KB...opdateringer uder tilføj/fjern programmer,
>kan du svjh sætte et flueben øverst i vinduet ud for "vis opdateringer"
>eller lign. (Har ikke lige en XP hér).

Jeg har sat fluebenet og sjovt nok viser den kun de opdateringer der
er foretaget den 30/5 2006.
Automatisk opdatering er sat til og det virker som den er fuldt
opdateret når man går ind på MS side.
Iøvrigt har jeg sat nyt c-drev i og geninstalleret windows sidst i maj
så det er måske der de opdateringer jeg kan se er fra. Men hvor pokker
er så de senere blevet af.