MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Diagnose software eller ligende
Fra : Carsten H

Dato : 20-06-06 15:17

Findes der noget diagnose software der kan checke ens mailforbindelser og
reparerer hvis der er fejl ?

Jeg har mange problemer med mine e-mail - jeg bruger Outlook 2003

En fyr var forbi min PC med en memorystick hvor der var noget software på.
han lavede "et eller andet" og så virkede et stykke tid.

Nu er der ballade igen og spørgsmålet er

Hvad kan det diagnosesoftware hedde ?

Nu spørger i sikkert om fejlen.
Mine to forskellige E-mail konti logger ikke på E-mail serveren. Den ene er
eget domæne det andet er TDC

Ved "Test forbindelse" Kommer der fejl i at afsende testmail og logge på
mailserver.

Ved genstart af PC virker det nogle gange, andre gange henter den eks kun 4
mails ud af 8 ? ?

Carsten