MS Windows
briani 27239
Ramme om Java-objekter
Fra : Dennis Lange

Dato : 17-06-06 18:00

Hej NG.

For et stykke tid siden lavede Microsoft jo den her hotfix, der gjorde at
der blev sat en ramme om java-objekter.
Dengang fik jeg det fjernet ved at afinstallere KB912812 efter råd fra min
bank.

Efter den bunke opdateringer der kom i forgårs, er den her ramme kommet
igen!
Hverken KB912812 eller KB912945 (som vist også skulle gøre det) fremgår af
listen i tilføj/fjern programmer.

Hvilket hotfix, er det der skal fjernes denne gang?

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Ole C

Dato : 17-06-06 20:26

Dennis Lange skrev blandt andet:

> [...]
> fremgår af listen i tilføj/fjern programmer.
>
> Hvilket hotfix, er det der skal fjernes denne gang?

Jeg har desværre ingen hjælp at tilbyde, men som du kan se af mit indlæg
tidligere i dag, er du ikke alene om at ønske den opdatering hen hvor
peberet gror.
I øvrigt interessant at du igan har fået den omtalte ramme om java-objekter.
Så vidt jeg kan se, er jeg sluppet for den i denne omgang, men har til
gengæld rammen i andre situationer - måske fordi jeg tidligere undlod at
fjerne opdateringen, men i stedet brugte den omtalte patch fra Microsoft.
Men det hjælper jo ikke meget......

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 07:25

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> listen i tilføj/fjern programmer.
>
> Hvilket hotfix, er det der skal fjernes denne gang?

Hej Dennis

Jeg har siddet og gransket min hukommelse og computer men jeg kan ikke
umiddelbart finde frem til den opdatering som jeg fjernede for ganske få
dage siden. Men der var 6 opdateringer i alt som hos mig blev installeret
den 17/6-2006. Det jeg kan gøre er at fortælle dig hvilke det IKKE er og så
kan du sikkert finde frem til den du skal fjerne. Dem som IKKE forårsager
problemerne i den sidste opdateringspakke er:

KB917344
KB917734 (for Mediaplayer 10)
KB917953
KB918439
KB914389

Hvis du har modtaget en pakke magen til med 6 opdateringer, så burde det
være en smal sag at finde den som mangler på listen ovenfor. Du kan eventuel
lige for en sikkerheds skyld klikke på supportoplysninger på opdateringen og
se efter om det ikke er den der laver bøvl i forhold til active-x (Java) i
beskrivelsen af problemer omkring den.

Jeg håber at dette blot har været til lidt hjælp.

P.S.:
Det er brandirriterende at Microsoft tager os brugere som gidsler i en strid
som Microsoft åbenbart har i øjeblikket med en anden softwareproducent.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Dennis Lange

Dato : 21-06-06 20:23

Kim Larsen wrote:
> [...]
> KB918439
> KB914389
>
> Jeg håber at dette blot har været til lidt hjælp.

Hej Kim.

Tusind tak for hjælpen. Jeg har 2 opdateringer, som du ikke har, hhv
KB916281 og KB911280. Det var tilsyneladende den første af dem, der skabte
problemet. Desværre dækker denne opdatering en række forskellige ting, men
lad os håbe det ikke er vigtigt

Ja, det er utroligt irreterende
--
Mvh.