MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
opdatering mislykket
Fra : Knud Poulsen

Dato : 17-06-06 07:56

Får denne meddelelse hver gang jeg forsøger at instalere disse her
(har prøvet 3 gange nu)
Starter installationen... fuldført!

Installerer Opdatering til Outlook 2003-filteret mod uønsket e-mail
(KB917149) (opdatering 1 af 3)... mislykket!

Installerer Sikkerhedsopdatering til PowerPoint 2003 (KB916518)
(opdatering 2 af 3)... (opdatering 2 af 3)... mislykket!

Installerer Sikkerhedsopdatering til Word 2003 (KB917334) (opdatering
3 af 3)... (opdatering 3 af 3)... mislykket

Hvad er der galt ?

Knud Poulsen

Fra : Henning

Dato : 17-06-06 08:53

On Sat, 17 Jun 2006 08:55:30 +0200, Knud Poulsen <khp@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Installerer Sikkerhedsopdatering til Word 2003 (KB917334) (opdatering
>3 af 3)... (opdatering 3 af 3)... mislykket

Jeg havde samme problem - reparerede Office-installationen vha.
installations-cd'en. Derefter fungerer det uden problemer.

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 09:12

Henning wrote:
> Jeg havde samme problem - reparerede Office-installationen vha.
> installations-cd'en. Derefter fungerer det uden problemer.

Me too. Jeg vil da lige prøve reparationen

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-06 09:46

"Knud Poulsen" <khp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Installerer Sikkerhedsopdatering til Word 2003 (KB917334) (opdatering
> 3 af 3)... (opdatering 3 af 3)... mislykket
Hej
Hvis du har kørt nogen former for Reg. Cleaner f.eks. Ccleaner eller
lignende er det grunden. I med Office CD'en og kør en rep.
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 10:26

Bjarne Christensen wrote:
> Hvis du har kørt nogen former for Reg. Cleaner f.eks. Ccleaner eller
> lignende er det grunden. I med Office CD'en og kør en rep.

Det har jeg da bl.a. gjort. Hvad skulle der ikke have været slettet, så
man ikke står med problemet igen ved næste update?

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-06 11:19

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det har jeg da bl.a. gjort. Hvad skulle der ikke have været slettet, så
> man ikke står med problemet igen ved næste update?
Godt spørgsmål, det har jeg ikke rigtigt gennemskuet endnu, men jeg har en
mistanke om at det er nogen af dem her C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft
Shared\Web Folders\pkmres.dll,9 men jeg er ikke helt sikker, det finder jeg
måske ud af næste gang. Hvad cleaner bruger du? jeg bruge CCleaner
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 12:59

Bjarne Christensen wrote:
> [...]
> filer\Microsoft Shared\Web Folders\pkmres.dll,9 men jeg er ikke helt
> sikker, det finder jeg måske ud af næste gang. Hvad cleaner bruger

Jeg bruger også CCleaner (1.30.310). Derudover RegSupreme 1.3, hvis det
skulle have nogen betydning.

Fra : Torben

Dato : 18-06-06 06:09

> [...]
> filer\Microsoft Shared\Web Folders\pkmres.dll,9 men jeg er ikke helt
> sikker, det finder jeg måske ud af næste gang. Hvad cleaner bruger du? jeg

Læs denne og i har løsningen
http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
--
Mvh Torben

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-06-06 08:32

Torben wrote:
> Læs denne og i har løsningen
> http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm

Jep, jeg havde godt set feltet i CCleaner. Takker

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-06-06 10:33

En reparation gjorde det ikke for mig. Men efter en geninstallation af
Office 2003 har jeg kunnet installere de updates der var tilgængelige.
CCleaner får ikke længere lov at røre Office 2003

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-06 10:47

> Læs denne og i har løsningen
> http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
> --
> Mvh Torben
Tak for den link, men problemmet er at finde ud af hvilke ting man skal
disable, jeg tror ikke at det er nok at fravælge office, jeg er næsten
sikker på at den fjerner nogen henvisninger i reg. databasen, jeg har bl.a.
haft et H..... bøvl med et HP fotoprogram der manglede en eller anden info
fil hver gang jeg havde kørt Cleaner, så nu har jeg fravalgt alt hvor der
står noget med HP og har ikke haft vrøvl med det program siden, Jeg tror
heller ikke at det er nogen god ide at køre flere cleaner programmer som Per
åbenbart gør.
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-06-06 11:40

Bjarne Christensen wrote:
> Jeg tror heller ikke at det er nogen god ide
> at køre flere cleaner programmer som Per åbenbart gør.

RegSupreme renser op i registreringsdatabasen, og det har jeg ikke haft
problemer med indtil videre. Men ja, det er ikke altid nogen god ide at
rense alt for "kraftigt" med flere forskellige programmer. Jeg er dog
blevet mere forsigtig, for nogle år siden skulle jeg jo nærmest prøve
alt hvad jeg læste noget godt om. Don't do this at home! Den stod tit på
reinstallation Så kunne jeg lære det, kunne jeg ROTFL

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-06 17:30

> [...]
> hvad jeg læste noget godt om. Don't do this at home! Den stod tit på
> reinstallation Så kunne jeg lære det, kunne jeg ROTFL
Sådan har jeg også haft det LOL
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-06-06 18:56

Bjarne Christensen wrote:
> Sådan har jeg også haft det LOL

Tja, og jeg kunne aldrig forstå hvorfor min lillebror ikke var lige så
forhippet på at "prøve noget nyt"...Men det kan jeg da heldigvis nu

Fra : Knud Poulsen

Dato : 17-06-06 13:45

Tak for hjælpen alle samme det virkede at reparere office

knud poulsen