MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
System File Protection
Fra : Arne

Dato : 16-06-06 16:14

Hej.

Håber en klog/ venlig sjæl vil hjælpe

Jeg har kørt en test på "PitStop" og får bl.a. at vide at "System File
Protection disabled"

S.v.j.v. har jeg ikke bevidst disablet det - hvordan enables det igen.?

Testen siger yderligere "HOSTS location remapped via the Registry" er NO
Skal det være YES og hvordan ?

Mvh
Arne

Glemte jeg kører Win2000 Pro Sp4

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-06 19:02

"Arne" <arligo@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> S.v.j.v. har jeg ikke bevidst disablet det - hvordan enables det igen.?
> Testen siger yderligere "HOSTS location remapped via the Registry" er NO

Hej Jeg er ikke klog men venlig
Det væsentlige er om du har nogen røde eller gule flag
Der skulle vel aldrig ikke stå - System File Protection disabled --NO
HOSTS location remapped via the Registry" er NO den er god nok.
Jeg kører godt nok XP og min test ser sådan ud
Setting name Value
Explorer: Some drive letters are hidden No
Explorer: Hide extensions for known file types No
Explorer: Hide protected operating system files Yes
Explorer: Do not show hidden files and folders No
Explorer: Do not display contents of system folders Yes
HOSTS location remapped via the Registry No
System File Protection disabled No

--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Arne

Dato : 17-06-06 10:08

"Bjarne Christensen" <Virker_Ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jeg er ikke klog men venlig

Tak til den venlige mand .-)
Min ligner din.

Mvh.