MS Windows
briani 27239
FTP server
Fra : Martin

Dato : 15-06-06 20:36

Hej

Først så er dette den eneste jeg kunne finde på sunsites newsserver, som
måske omhandler FTP-programmer til Windows, hvis der findes andre, så
bare FUT mig derover :)

Nå men, jeg søger et FTP program, som er rimelig nemt, dog skal det også
kunne følgende:

Man skal via en hjemmeside, kunne administrere logins og passwords, samt
hvilke mapper der er tilgængelige til hvert login.

Også må der også gerne være et program som vises i et alm. program
direkte på maskinen.

Altså, man skal kunne oprette et login og password samt nogen
oplysninger, så generere ftp serveren automatisk et login og password,
samt en mappe der har samme navn som login, hvor der er mulighed for at
tilføje/ændre/slette filer i den mappe.

Prisen må selvfølgelig helst ikke være noget, men hvis der skal betales
et engangsbeløb, så går det nok. Bare ikke et "månedligt" beløb.

Hvilke program ville i anbefale?

Jeg er godt inde i FTP programmer, så det behøver ikke være det mest
brugervenlige som findes, men gerne lidt brugervenligt :)

Desuden må der også gerne være en rimelig dokumentation/manual til
programmet på enten engelsk eller dansk.

Jeg har altid arbejdet med Filezilla Server, men da det ikke har en
dokumentation, så må jeg desværre droppe denne, da jeg ikke rigtig ved
hvordan jeg kan lave administrationsmodullet.