MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
OT: Windows 98 DK ønskes
Fra : Casper

Dato : 11-06-06 19:54

Hvem har en Windows 98 DK version liggende som jeg kan betale et beskedent
beløb for?

Det er også ok med en kopi med licens nummer. Skal bare være DK version da
jeg skal bruge den til en (ægte)
XP DK opgraderings version.

Casper

Fra : Basil

Dato : 11-06-06 20:10

Casper kom med denne ide:
> [...]
> beløb for?
>
> Det er også ok med en kopi med licens nummer. Skal bare være DK version da

www.pc-netto.dk
Den er latterlig billig.
Kai

Fra : Casper

Dato : 11-06-06 20:16

> www.pc-netto.dk
> Den er latterlig billig.
> Kai

Jeg kan ikke finde nogen Win98 version på deres hjemmeside. Kan du give mig
en url?

Casper

Fra : Basil

Dato : 11-06-06 20:19

Den 11-06-2006, skrev Casper:

> Jeg kan ikke finde nogen Win98 version på deres hjemmeside. Kan du give mig
> en url?
>
> Casper

Det har du ret i, det kan jeg heller ikke.
Det er max. en måned siden jeg så det, der var også W2k til ca. kr.
250.
Kai

Fra : Hans

Dato : 11-06-06 21:13

"Casper" <cjj_NO_Spam_@ipdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beløb for?
>
> Det er også ok med en kopi med licens nummer. Skal bare være DK version da

Du skal ikke bruge licensnummer til noget som helst i forbindelse med
opgradering.

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 11-06-06 21:35

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse
> Du skal ikke bruge licensnummer til noget som helst i forbindelse med
> opgradering.

Nej, men det skal han formodentlig for at installere en 98 i første omgang..

/ Michael...

Fra : Jens G

Dato : 11-06-06 21:45

On Sun, 11 Jun 2006 22:35:21 +0200, "Michael Korsgaard"
<michael@rejsemontoer.dk> wrote:

>"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse
>
>Nej, men det skal han formodentlig for at installere en 98 i første omgang..

Man skal ikke installere 98 inden man installere XP upgrade.
Man booter på XP upgrade CD'en, som man ville gøre på en hvilken som
helst frisk installation.
På et tidspunkt beder den om at få en win98 CD sat i drevet for at
verificere at man også har sådan en, hvorefter XP installationen
fortsætter.
--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 11-06-06 22:00

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På et tidspunkt beder den om at få en win98 CD sat i drevet for at
> verificere at man også har sådan en, hvorefter XP installationen

Aha... Har aldrig prøvet med sådan en upgrade, så jeg trækker min bemærkning
tilbage... sorry..

/ Michael..

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 21:53

"Michael Korsgaard" <michael@rejsemontoer.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse
>
> Nej, men det skal han formodentlig for at installere en 98 i første
> omgang..
>
> / Michael...
Den skal ikke installeres den skal bare i drevet et øjeblik for at
installere XP
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-06-06 21:54

Michael Korsgaard skrev:

>Nej, men det skal han formodentlig for at installere en 98 i første omgang..

Hvorfor skulle han det, når han ønsker at bruge XP?
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : Casper

Dato : 12-06-06 07:19

Lige nu har jeg en Win98 Eng på computeren som altså ikke
dur som opgradering til den danske XP.

Så under alle omstændigheder mangler jeg en Win98 DK.

Der må da være en af jer der sådan noget skidt liggende???

Casper

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 12-06-06 07:45

Casper skriblede:

> Så under alle omstændigheder mangler jeg en Win98 DK.
>
> Der må da være en af jer der sådan noget skidt liggende???

Så opdater din gruppeliste og find:
Det er i markedsgrupperne køb/salg foregår.

--
Lars Fragstrup

Fra : Casper

Dato : 12-06-06 13:42

> Så opdater din gruppeliste og find:
> Det er i markedsgrupperne køb/salg foregår.
>

> --
> Lars Fragstrup

Tak for dit skarpsindige råd hr. politibetjent. Når jeg skriver OT er jeg jo
ligesom godt klar
over at det ikke er den rigtige gruppe.
Den rigtige gruppe er nærmest død. Derfor faldt valget på denne gruppe. Folk
der har en Win98 licens liggende som de gerne vil af med går jo ikke
nødvendigvis ind
i den gruppe du omtaler.

Casper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-06 14:43

Casper skrev:

>Folk der har en Win98 licens liggende som de gerne vil af med går jo ikke
>nødvendigvis ind i den gruppe du omtaler.

Jo hvis de vil af med den, går de ind i den gruppen som Lars nævner, at
der ikke er så mange indlæg i gruppen gør ikke at den er død, men i stedet
at det er hurtigere at finde lige det som man vil have (købe) eller vil af
med (sælge).

Desuden var du jo allerede blevet tilbudt en i den gruppe, men ville give
for lidt.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Casper

Dato : 12-06-06 16:11

> Desuden var du jo allerede blevet tilbudt en i den gruppe, men ville give
> [...]

Og hvad så? Så hvis jeg er blevet tilbudt noget en gang må jeg ikke
henvende mig andre steder?

Casper

Fra : Hauge

Dato : 12-06-06 16:40

Casper wrote:
> Og hvad så? Så hvis jeg er blevet tilbudt noget en gang må jeg ikke
> henvende mig andre steder?

Bare det er de rigtige steder, men det er du vel ligeglad med, bare du
kan få dit skidt.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060612153953@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-06 16:41

Casper skrev:

>Og hvad så? Så hvis jeg er blevet tilbudt noget en gang må jeg ikke
>henvende mig andre steder?

Der er i hvert fald ingen fornuft i at henvende sig i en gruppe som ikke
er beregnet til det.

FUT dk.admin.netikette

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 12-06-06 16:41

Casper wrote:
> Tak for dit skarpsindige råd hr. politibetjent. Når jeg skriver OT er jeg jo
> ligesom godt klar
> over at det ikke er den rigtige gruppe.

Dvs. at du så skider på hvor man gør hvad? Hvorfor så ikke bare bruge en
kopi, for det er du vel også ligeglad med..

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060612154129@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-06 17:04

Casper skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Tak for dit skarpsindige råd hr. politibetjent. Når jeg
> skriver OT er jeg jo ligesom godt klar
> over at det ikke er den rigtige gruppe.

Hvis du godt ved at det er forkert, så bliver det jo kun endnu
mere forkert af at du gør det alligevel ;-(

Nogle har en eller anden underlig idé om, at når man bare skriver
at man godt ved at det er forkert, så går det nok - men det gør
det jo bare kun værre.

Et indlæg, der er postet forker ved en fejl - f.x. fordi man ikke
ved bedre, kan tilgives og så får posteren en venlig henvisning
til den rette gruppe af en eller anden - også for posterens egen
skyld, da chancen for et godt svar trods alt er bedre i den rette
gruppe - men når man poster forker og samtidig indrømmer at man
godt ved det - så er man langt ude ;-(

Jeg går ud fra at du går til slagteren efter morgenbrød selvom du
godt ved at det er det forkerte sted ?

Jan

Fra : Ricko.

Dato : 12-06-06 07:51

> [...]
>
> Så under alle omstændigheder mangler jeg en Win98 DK.
>
> Der må da være en af jer der sådan noget skidt liggende???

send mig en mail så finder vi ud af det

ricko@livsnyter.com

Fra : Jens G

Dato : 12-06-06 15:03

On Mon, 12 Jun 2006 08:18:59 +0200, "Casper" <cjj_NO_Spam_@ipdc.dk>
wrote:

>Lige nu har jeg en Win98 Eng på computeren som altså ikke
>dur som opgradering til den danske XP.
>
>Så under alle omstændigheder mangler jeg en Win98 DK.

Jeg har da installeret XP UK med en 98 DK, så jeg vil da tror at det
omvendte også er muligt? Men det skal være en fuld version 98 for at
det dur.