MS Windows
briani 27239
Samligne mapper?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 09-06-06 09:55

Ved ikke lige om det er det rigtige gruppe?

Jeg har 2 biblioteker(mapper) med en masse af mapper i. Hvordan kan jeg
samligne disse 2, og finde mapper der hedder det samme, så jeg kan slette
dem?

// Sid

Fra : Nørd

Dato : 09-06-06 15:58

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse news:SHaig.1535$8K7.844@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Jeg har 2 biblioteker(mapper) med en masse af mapper i. Hvordan kan jeg
> samligne disse 2, og finde mapper der hedder det samme, så jeg kan slette

Med Total Commander.
http://www.ghisler.com/

Nord

Fra : sls\(2770\)

Dato : 09-06-06 20:44

"Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse

> "sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Med Total Commander.
> http://www.ghisler.com/

Har prøvet den, men kan ikke få den til det. Kan godt få den til at samligne
filer, men ikke kun mappenavnene.

// Sid

Fra : HJS

Dato : 09-06-06 21:15

> Har prøvet den, men kan ikke få den til det. Kan godt få den til at samligne filer,
> men ikke kun mappenavnene.

Hvis det kun er mappenavne skal du have fat i et eller andet tredjepart program.
Jeg bruger et lille freeware program der hedder Widget print dir.
Der kan jeg få hele træstrukturen skrevet ud i en tekstfil.
Det gør jeg med alle de mapper jeg vil sammenligne og putter dem alle ind i et
regneark hvor jeg sorter den efter navn og finder derefter dubletterne som jeg
skriver ud i en liste som jeg bruger til at slette efter.

Der findes sikkeret en nemmere metode, men jeg er ikke stødt på den.

Hans

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-06-06 23:34

Nørd wrote:

> Med Total Commander.
> http://www.ghisler.com/

Skod program. Kan kun finde dubletter på mappe niveau og ikke med
underlæggende
mapper.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-06-06 00:01

Henning Præstegaard wrote:

> Skod program. Kan kun finde dubletter på mappe niveau og ikke med
> underlæggende mapper.

Skod bruger

*(Hint: Ctrl + B)

--
Mvh. Lars

Fra : pm

Dato : 10-06-06 00:19

Doublekiller er et godt bud

pm

Fra : sls\(2770\)

Dato : 10-06-06 10:18

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Doublekiller er et godt bud

Det kan desværre heller ikke, det er kun mappenavnene der skal samlignes,
ikke andet.

// Sid

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 12:10

> "pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det kan desværre heller ikke, det er kun mappenavnene der skal samlignes,
> ikke andet.
>
> // Sid
Hvad med at starte to gange stifinder
--