MS Windows
briani 27239
Kan ikke åbne joblisten.
Fra : Søren Hofmann

Dato : 07-06-06 18:37

Hej NG.

Jeg kan ikke åbne joblisten. Hvilken ved at trykke ctrl + alt + del, eller
ved at højre klikke på startlinien.

Er der nogen der kan hjælpe??

vh Søren

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Fjollefrans

Dato : 07-06-06 19:19

"Søren Hofmann" <dorte_soren@webspeed.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Jeg kan ikke åbne joblisten. Hvilken ved at trykke ctrl + alt + del, eller
> ved at højre klikke på startlinien.
>
> Er der nogen der kan hjælpe??

har du slet ikke muligheden, eller sker der ikke noget når du prøver de to
muligheder du selv nævner.

virker ctrl-shift-esc ?

hvilket operativsystem er der tale om ?

- FF

Fra : Søren Hofmann

Dato : 07-06-06 19:35

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> har du slet ikke muligheden, eller sker der ikke noget når du prøver de to
> [...]
Der sker slet ikke noget, når jeg gør det.

Det er XP.

Den har kunnet engang, men nu kan den ikke mere....

Fra : Per

Dato : 07-06-06 20:08

"Søren Hofmann" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej!

Gå til denne url: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#superantispyware

installer programmet - opdater og kør en scanning.

Gå derefter ind i preferences og så fanebladet repairs. Der er kan man
repareret joblisten - samt flere andre ting.

Der er intet snavs i ovennævnte program så du behøver ikke være nervøs for
noget.

Mvh. Per!

Fra : Søren Hofmann

Dato : 07-06-06 19:35

Fra : Hans

Dato : 07-06-06 21:46

> "Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der sker slet ikke noget, når jeg gør det.
>
> Det er XP.
>
> Den har kunnet engang, men nu kan den ikke mere....

Er det nødvendigt at sende din besked to gange?

Fra : Hans

Dato : 07-06-06 21:46

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-06-06 22:11

Hans skrev i 2 meddelelser:

>Er det nødvendigt at sende din besked to gange?

Er det nødvendigt for dig at sende det samme spørgsmål to gange til samme
person

FUT dk.admin.netikette

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : hcma

Dato : 08-06-06 10:13

> [...]
> Hej NG.
>
> Jeg kan ikke åbne joblisten. Hvilken ved at trykke ctrl + alt + del, eller

http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no32
m v h
hcma/-