MS Windows
briani 27239
markør springer rundt
Fra : keldo

Dato : 05-06-06 20:13

....jeg sidder og skriver, kigger op og opdager at curseren har flytter sig
op midt i teksten og nu har jeg skrevet videre midt i det første jeg skrev.
Det sker hele tiden og jeg er ved at blive sindsyg. Jeg mener ikke jeg
rammer noget genvejstaster eller lign. Hjælp, hvad sker der?

rk

Fra : Stig Bang-Mortensen

Dato : 05-06-06 20:29

keldo wrote:
> [...]
> første jeg skrev. Det sker hele tiden og jeg er ved at blive sindsyg.
> Jeg mener ikke jeg rammer noget genvejstaster eller lign. Hjælp, hvad

Jeg oplever det samme i MS-Outlook under XP.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-06-06 20:45

keldo brought next idea :
> [...]
> sker hele tiden og jeg er ved at blive sindsyg. Jeg mener ikke jeg rammer
> noget genvejstaster eller lign. Hjælp, hvad sker der?

Laptop med mousepad ?

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report

Fra : keldo

Dato : 05-06-06 21:27

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> keldo brought next idea :
>
> Laptop med mousepad ?

Jep, det er det og jeg har tænkt om det er fordi jeg rammer mousepaden, men
jeg har testet/prøvet med stive fingre og håndfladerne i luften. Er der
andre forslag?

Fra : Henning

Dato : 05-06-06 21:47

On Mon, 5 Jun 2006 22:27:28 +0200, "keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg har testet/prøvet med stive fingre og håndfladerne i luften. Er der

Rens din touchpad, fedtpletter laver denne fejl.